ادعای سالیوان: بایدن متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است

مشاور امنیت ملی آمریکا در دیدار با مقامات صهیونیست به تکرار ادعا‌های واهی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران پرداخته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در ادعایی از قول رئیس جمهور این کشور از تعهد واشنگتن به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای گفته است.

بنابر اعلام کاخ سفید، جیک سالیوان در دیدار با آویو کوخای، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: جو بایدن خود را متعهد می‌داند که نسبت به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای اطمینان حاصل کند.

در بخشی از بیانیه کاخ سفید ادعا می‌شود: سالیوان و کوخای روز چهارشنبه با هم دیدار کردند. گیلعاد اردان، سفیر اسرائیل در آمریکا و سازمان ملل در این دیدار حضور داشت و چالش‌های امنیت و ثبات در خاورمیانه از جمله تهدیدات ناشی از فعالیت‌های خرابکارانه ایران در منطقه را مورد بحث قرار دادند.

سالیوان حمایت بی دریغ رئیس جمهور آمریکا از امنیت رژیم صهیونیستی و تعهد نسبت به تقویت مشارکت دفاعی بین دو طرف را مورد تأیید قرار داد. کوخای نیز در این دیدار طرح آمریکا برای پیوستن دوباره به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ ایران را مورد انتقاد قرار داد.

این مقام صهیونیست بار دیگر ادعا‌های خود در خصوص برجام را تکرار کرد. رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی همچنین راه‌های احتمالی برای جلوگیری از دستیابی ایران به توانایی‌های هسته‌ای نظامی را ارائه داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار