رایزنی کوخاوی و سالیوان درباره ایران

رئیس ستاد نیروهای جنگ رژیم اشغالگر با مشاور امنیت ملی آمریکا دیداری با محوریت ایران برگزار کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد نیرو‌ها جنگ رژیم صهیونیستی، با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا، دیدار و درباره ایران رایزنی کرده است.

کوخاوی در این دیدار «روش‌های احتمالی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای» را به مشاور امنیت ملی آمریکا ارائه داده است.

همچنین «گیلاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا و سازمان ملل، نیز دیداری با کوخاوی در واشنگتن داشت. «برنامه هسته‌ای ایران، تحولات سوریه و لبنان و همکاری با دولت جدید آمریکا به ریاست‌جمهوری جو بایدن» به رایزنی نشستند.

منابع خبری ساعاتی پیش از دیدار هفته آینده «یائیر لاپید» و  «آنتونی بلینکن» وزرای امور خارجه رژیم اشغالگر قدس و ایالات متحده آمریکا در رم، پایتخت ایتالیا خبر دادند.

پایگاه خبری نشریه تایمز اسرائیل نیز امروز (چهارشنبه) در گزارشی نوشت: «آمریکا و اسرائیل اوایل ماه جاری میلادی در خصوص همکاری در برابر پهپاد‌های ایرانی مذاکراتی را به انجام رساندند.»

مقامات عالی‌رتبه آمریکا و رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کردند که در این نشست تیم آمریکایی به رهبری «برت مک گورک» هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا شورای امنیت ملی آمریکا و ریاست تیم اسرائیل را ریووین ایزر (Reuven Ezer) برعهده داشت.

این گزارش در حالی منتشر شده که چند روز پیش نیز رسانه‌های خبری اعلام کرده بودند آمریکا هماهنگی‌های نظامی خود را با رژیم صهیونیستی و شماری از کشور‌های خاورمیانه به منظور تلاش برای آنچه مقابله با تهدیدات ایران خوانده شده بود، افزایش داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار