رهبر کره شمالی پیروزی رئیسی را تبریک گفت

کیم جونگ اون در پیامی پیروزی حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت و درباره افزایش همکاری‌ها میان دو طرف ابراز امیدواری کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، یک پیام تبریک به حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران منتخب، ارسال کرد.

در این پیام خطاب به رئیسی آمده است: من به نمایندگی از دولت و مردم جمهوری دموکراتیک خلق کره، تبریکات گرم خود را به علت انتخاب شما به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می‌کنم. انتخاب شما به عنوان رئیس‌جمهور مظهر اعتماد عمیق مردم ایران و انتظارات آنان از شماست.

در ادامه این پیام آمده است: از این فرصت استفاده می‌کنم و اعتقادم را دارم که روابط دوستانه و همکاری بین دو کشور ما بیش از پیش گسترش می‌یابد و برای شما در کار مسئولانه خود برای دفاع قاطعانه از حاکمیت ملی و ساختن یک ایران قدرتمند آرزوی موفقیت دارم.

در انتخابات اخیر کشورمان، رئیسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رأی به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب شد. در پی پیروزی او مقامات کشورهای مختلف از جمله ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین، و دیگر مقامات بین‌المللی و منطقه‌ای پیام‌های تبریک خود را ارسال کرده‌ و برای او آرزوی موفقیت کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار