تیراندازی قسد به خودروی شهروندان سوری در حومه حسکه

در تیراندازی نیرو‌های تحت حمایت آمریکا به سوی خودروی شهروندان سوری در حسکه یک زن شهید و چند نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه الاخباریه سوریه از شهادت یک زن و زخمی شدن تعداد دیگری از شهروندان سوری در تیراندازی شبه نظامیان سوریه دموکراتیک موسوم به «قسد» که تحت حمایت آمریکا هستند، در ناحیه تل حمیس در حومه حسکه خبر داد.

بر اثر تیراندازی شبه نظامیان قسد به خودروی حمل و نقل عمومی در ورودی ناحیه تل حمیس واقع حومه حسکه، یک شهروند زن سوری به شهادت رسید و چندین غیرنظامی دیگر نیز زخمی شدند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در گزارشی گفت: شبه نظامیان قسد به جنایت‌های خود ضد مردم سوریه در مناطق استقرار آن‌ها در جزیره سوریه ادامه می‌دهند. نیرو‌های قسد به سمت یک خودروی حمل و نقل عمومی در ورودی ناحیه تل حمیس در حومه حسکه شلیک کردند که بر اثر آن یک شهروند زن سوری به شهادت رسید و تعداد دیگری از غیر نظامیان نیز زخمی شدند.

منابع محلی می‌گویند: شبه نظامیان قسد که در منطقه موسوم به گذرگاه شاهین در ورودی ناحیه تل حمیس مستقر بودند به سمت این خودرو حمل و نقل عمومی که از شهر قامشلی به این سمت می‌آمد تیراندازی کردند.

این منابع همچنین می‌گویند: شبه نظامیان قسد می‌خواستند یکی از جوانان داخل این خودرو را بربایند از این رو اقدام به تیراندازی به سمت این خودروی عمومی کردند.

از سوی دیگر بر اثر انفجار یک مین که شبه نظامیان قسد در منطقه تل تمر شمال غرب حسکه کار گذاشته بودند یک کودک سوری به شهادت رسید و دو کودک دیگر نیز زخمی شدند.

منابع محلی افزودند: یک مین کار گذاشته شده در روستای فرحیه از توابع ناحیه تل تمر منفجر شد.

گفتنی است شبه نظامیان قسد، صد‌ها مین را در مکان‌های مختلف در زمین‌های اطراف پایگاه‌ها و مراکز خود کار گذاشته اند تا امنیت این پایگاه‌ها را حفظ کنند، زیرا عملیات نظامی ضد آن‌ها در ماه‌های اخیر افزایش یافته است. این عملیات نظامی به کشته و زخمی شدن صد‌ها شبه نظامی قسد در جزیره سوریه منجر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار