در صحن علنی امروز؛

نماینده خمینی شهر از روند برگزاری انتخابات انتقاد کرد

نماینده خمینی شهر در مجلس از روند برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در اصفهان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به مشکلات موجود در روند برگزاری انتخابات  ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: در اصفهان فعالیت سامانه‌های الکترونیکی ۲ ساعت با تأخیر مواجه شد. بنده به عنوان رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات تا ساعت ۹ در شهر اصفهان و شاهین شهر که انتخابات الکترونیکی داشت، دیدم هیچ گونه رأیی اخذ نشد و بسیاری از مردم که صبح هنگام برای رفتن به سر کار مجبور بودند اول وقت رأی دهند، موفق به رأی دادن نشدند. کارت‌هایی که برای راه‌اندازی صندوق‌های الکترونیک بنا بود دو روز یا یک روز قبل برسد، ساعت ۶ صبح جمعه به دست عوامل اجرایی رسید.

وی در ادامه نسبت به عملکرد هیئت رئیسه در بررسی طرح‌ها و لوایح اظهار کرد: برخی رأی گیری‌ها و پیشنهاد‌ها مانند پیشنهاد اضافه کردن رئیس سازمان نظام پزشکی در جریان بررسی طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی با مخالفت روبه‌رو شد اما دورباره در صحن مطرح کردند. برخی بند‌هایی که آقای دلیگانی بیان کردند و دوباره شما پیشنهاد‌ها را از نو خواندید. نمایندگان یک دور قانون را باید بخوانند؛ اکثر پیشنهادات در متن قانون آمده و اگر لازم است، این قانون چاپ شود، تا بسیاری از پیشنهاد‌ات منصرف شوند. هیئت رئیسه مدیریت مطلوب را انجام دهد تا این قانون مهم به اجرا دربیاید.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس هم در پاسخ به این نماینده تصریح کرد: دوستان باید همراهی می‌کردند، تا الان سه جلسه برای این قانون گذاشته‌ایم و با این حجم از پیشنهادات اگر سه جلسه دیگر بگذاریم و به هفت جلسه برسد، باید هر روز مرتب در صحن علنی جلسه بگذاریم تا بررسی طرح تمام شود. خواهش می‌کنم از پیشنهاد‌های غیر ضروری بگذریم.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه هم به نماینده خمینی شهر گفت: پیشنهاد یکی از نمایندگان همراه با عبارت سازمان نظام پزشکی، رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی هم بوده، اما پیشنهاد آقای یوسف داوودی رئیس سازمان دامپزشکی و رئیس سازمان نظام دامپزشکی بود در نتیجه دو پیشنهاد متفاوت ارائه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
بهتره به جای این حرفا خودتون رو برا دو هفته دیگه آماده کنین
آخرین اخبار