فرماندار مهاباد:

انتخابات از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

فرماندار مهاباد گفت: انتخابات بعنوان شاخصه مردم‌سالاری و از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که همه مردم با سلیقه‌های مختلف در تعیین سرنوشت کشورشان در آن مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار مهاباد با دعوت از مردم برای حضور آگاهانه در این رویداد سیاسی مهم اظهار داشت: ملت ایران همواره با حضور در صحنه انتخابات، ضمن بی‌اثر کردن تمام نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان این مرز و بوم، سرنوشت سیاسی کشور را رقم زده‌اند.

او افزود: برکسی پوشیده نیست که ایران ما از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، مورد کارشکنی‌ها، تحریم‌ها، دست‌اندازی‌ها و اهداف شومی قرار داشته و به ویژه در سال‌های اخیر علی رغم تمام تلاش‌های مسوولان خدمتگزار و تلاش‌های بین المللی همواره با جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و شوم دشمنان همواره مورد هجمه بوده است.

فرماندار مهاباد اضافه کرد: برگزاری این رویداد مهم موجب تحرک سیاسی و اجتماعی بیشتری در کشور می‌شود و زمینه‌های توسعه و پیشرفت بیش از پیش کشور را در عرصه‌های مهم فراهم می‌کند.

خدرلو گفت: دست اندرکاران انتخابات در این شهرستان ماه هاست با تشکیل ستاد انتخابات تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا تمامی تمهیدات را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با مشارکت حداکثری و در عین حال، توأم با امنیت کامل و با در نظر گرفتن پروتکل‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم کنند.

فرماندار مهاباد تاکید کرد: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی نیز همچون دوره‌های قبل با شکوه هرچه بیشتر برگزار و برگ زرین دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

او از تمامی مردم فرهیخته، غیور و بصیر شهرستان مهاباد دعوت کرد تا همه با هم با مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ضمن حضور فعالانه، انتخابی آگاهانه در این انتخابات داشته و همچون گذشته با حضور مقتدرانه خود در پای صندوق‌های رأی افتخاری دیگر برای این شهرستان رقم زنند.

خدرلو افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند در این شهرستان فراهم شده است و مجریان انتخابات با رعایت اصول بی طرفی و قانونمداری برای تحقق ارکان انتخابات شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت ضمن تجمیع تمام ظرفیت‌ها و امکانات با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذی ربط آماده برگزاری این جشن شکوهمند هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۴۵۵ کرسی برای شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این دوره در مهاباد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.