نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

شرکت در انتخابات نشان‌دهنده غیرت ملی است

محامی گفت: شرکت در انتخابات نشان‌دهنده غیرت ملی است و هر کس دوستدار ایران و پیشرفت آن بوده باید در این جهت اقدام کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق، مسوولیت و نشان‌دهنده غیرت ملی و انقلابی ماست اظهارداشت: همه مردم ما حق دارند با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت آینده خود و فرزندانشان شریک باشند و از آنجایی که پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند" کُلُّکُمْ راعٍ وَ کُلُّکُم مَسئُولٌ عَنْ رَعِیَّتِهِ" همه ما در برابر آینده کشورمان مسوول هستیم و باید مسوولیت خود را ادا کنیم.

او  تصریح کرد: همه ما بر سر سفره احسان شهدا و امام شهدا نشسته‌ایم و عزت، استقلال و امنیت امروز ما مرهون خون شهداست که باید دِین و وظیفه خود نسبت به آنان را ادا کنیم و یکی از این عرصه‌های مهم انتخابات است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با دعوت از همه آحاد و اقشار مختلف جامعه برای شرکت در انتخابات روز جمعه خاطرنشان کرد: غیرت انقلابی اقتضا می‌کند که برای دفاع از انقلاب در صحنه باشیم.

او  به بررسی انتخابات از چند منظر پرداخت و بیان کرد: از منظر آحاد مردم شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف و حق ما و فرزندانمان است که جامعه سالمی بسازیم تا در جهت رشد و کمال در حرکت باشد و وضعیت بهتر از گذشته شود و در برابر انقلاب و خون شهدا این تکلیف به عهده ما است و باید امانت ها به اهلش سپرده شود و ما نیز با انتخاب اصلح کاری کنیم تا مسوولیت ها به دست اهلش برسد.

آیت الله محامی اظهارداشت: از منظر نظام اسلامی برگزاری انتخابات نماد و مظهر جمهوریت نظام است و حضور پر شور مردم نشان از جمهوریت دارد و باید برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات تلاش کنیم.
وی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مشارکت بیشتر از اینکه چه کسی انتخاب می شود مهم‌تر است گفت: مشارکت بیشتر در انتخابات نشان دهنده اقتدار نظام است.

او  برگزاری انتخابات سالم پرشور و با نشاط را مایه آبروی نظام و مردم دانست و اظهارداشت: مردم نیز در این جهت وظایفی بر عهده دارند آن هم اینکه قانون و اخلاق اسلامی را رعایت کرده و از فرهنگ صحیح انتخابات برخوردار باشند.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان خاطرنشان کرد: انتخابات نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و از مظاهر مقاومت است که مردم ایران همواره در آن حضور پرشوری داشته‌اند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه به صورت همزمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار