دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان مردم رابرای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کردند

دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای مردم شریف استان را همگام با مردم ایران اسلامی برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های شهر و روستا دعوت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای مردم شریف استان را همگام با مردم ایران اسلامی برای شرکت درسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا دعوت کردند.

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران یک امر نهادینه، آرمان حضرت امام خمینی (ره) و جزو تاکیدات و منویات همیشگی رهبر معظم انقلاب است.

️بیانیه اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 

متن بیانیه اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در خصوص شرکت در انتخابات ۲۸خرداد ماه ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن رحیم

بار دیگر در خردادی دیگر موعد و فرصت مشارکت در سرنوشت فراهم آمده است. روز تجلی حضور مردم نزدیک است. در دهه‌ی چهارم انقلاب اسلامی مردم آگاه و فهیم ایران به خوبی دریافته اند که بهترین و موثرترین ابزار مشارکت و تعیین سرنوشت کشور، شرکت در انتخابات است و این راه از صندوق‌های رای تعیین می‌شود. مردم با بصیرت می‌دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می‌کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه هستند. اما مردم آگاه و همیشه در صحنه توطئه دشمنان را خوب می‌شناسند و با حضوری گسترده ضمن انتخاب اصلح، معنای حکومت مردم سالار را، چون همیشه برای جهانیان بازگو می‌نمایند.

حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، پاسخی شایسته به جانفشانی رزمندگان اسلام به ویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در عرصه میدان و دیپلماسی و شهدای مدافع سلامت در بحران بیماری کرونا است تا بازتاب ندای حق خواهان و مظلومان جهانی و پاسداشت رشادت‌های ایثارگرانه شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع سلامت باشد.

بی شک حضور و مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات نشانگر آگاهی و عشق است. عشق باوری قوی به ایران و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و شهدا که از ابتدا با شکل گیری انقلاب ۵۷ تا کنون همیشه همراه ما بوده است و همان گونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: این وظیفه‌ای الهی است وظیفه‌ای ملی و انسانی است که ما باید به آن عمل کنیم و همه باید در انتخابات شرکت کنیم؛ و همچنین مقام معظم رهبری انتخابات را از مهم‌ترین مظاهر مردم سالاری دینی می‌نامند و می‌فرمایند: انتخابات جلوه بسیار زیبا و جذاب مشارکت عمومی است؛ مؤثرترین وسیله برای این است که هر فردی بتواند آرمان‌ها و خواست‌ها و مطلوب خود را در قالب اجرایی قرار دهد و آن را به تحقق نزدیک کند.

ملت بزرگ ایران دراین عرصه مهم و آزمون خطیر مانند دیگرعرصه‌ها با حضور و شوری مثال زدنی، برگ زرینی دیگر در تاریخ افتخارات این انقلاب رقم خواهند زد.

ما کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در پای صندوق‌های رأی به عنوان وظیفه‌ای شرعی و اجتماعی حضور پیدا خواهیم کرد که با این اقدام بر تداوم شکوفایی و تعالی ایران عزیزمان بی افزایم و چشم بدخواهان را از این آب و خاک که میراث خون شهدا و عاشقان وطن است دورخواهیم ساخت. هر یک از ما در خواست داریم از برادران و خواهران استانمان که با اتحاد و همدلی با حضور در انتخابات بیت خود را با مقام معظم رهبری دامت برکاته مجدداً به رخ دشمنان و بدخواهان کشور بکشیم.

وعده‌ی دیدار ما، روز جمعه، ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ پای صندوق‌های رای کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان

بیانیه اداره کل زندان های  سیستان و بلوچستان برای حضور مردم در انتخابات

موسم انتخابات در کشور بار دیگر فرصتی برای تجلی اراده ملی و حراست از مردم سالاری دینی فراهم آورده است. همه آنها که سربلندی ایران و تحقق آرمان های استقلال و آزادی در جمهوری اسلامی را می خواهند، وظیفه دارند در این دوره از انتخابات با حضور پرشور خود این مهم را رقم بزنند.
روز جمعه همه ما دوشادوش سایر اقشار مردم آزاده ایران بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می آییم تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود حماسه ای دیگر در صفحه تاریخ پرشکوه کشومان رقم بزنیم .

مشارکت و حضور شما در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی، به خودی خود دستاورد عظیمی به همراه دارد و آن عبارت است از تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران در دنیای پیچیده امروز.

بدانید که هر عزتی که حاصل می‌گردد و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اجتماعی و ... به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است که حضرت امام روح الله(ره) آن را در کالبد اجتماع مسلمین جهان دمید.

️پیام دعوت مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان  برای حضور پرشور در انتخابات

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان در پیامی  از تمامی تلاشگران عرصه راهداری و حمل و نقل جاده ای و مردم استان برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد .

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و سر افراز سیستان و بلوچستان در دهه ی چهارم انقلاب اسلامی مردم آگاه و فهیم ملت ایران به خوبی دریافته اند که بهترین و موثرترین ابزار مشارکت و تعیین سرنوشتشان شرکت در انتخابات است و این راه از ورای صندوق های رای آنها تعیین می شود، مردم ما می دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می کنند و تلاش دارند با ایجاد یاس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه هستند. 

با توجه به جایگاه بسیار مهم و حیاتی ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا هر رای رقم زننده ی مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور است  و این مهم در جریان گام دوم انقلاب اسلامی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با اعتقاد به دو اصل اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس، با علم به اینکه نا امیدی از صندوق رای هرگز استقلال و پیشرفت کشور را تامین و تضمین نخواهد کرد و با تاسی از منویات مقام عظمی ولایت بر اصل مشارکت حداکثری، تاکید داشته و دوشادوش سایر آحاد ملت ولایتمدار شرکت در انتخابات را نه یک حق بلکه تکلیفی برای اعتلای کشور می داند.

انشاالله همه با هم با حضور گسترده در پای صندوق های رای در روز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ حماسه خواهیم آفرید و به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک خواهیم گفت.

د️عوت مدیرکل فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان به مشارکت حداکثری مردم  در انتخابات 

️مدیرکل فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای مردم شریف استان را به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای ۱۴۰۰ دعوت کرد

در بیانیه علي جزيني زاده مديركل فرودگاههاي سيستان و بلوچستان آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب به عنوان فرزند انقلاب ضمن احترام به ساحت مقدس شهدای اسلام و مردم شهید پرور و همکاران بسيجي و جهادگر خود، به تأسّی از منویات گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که «انتخابات» را مظهر عظمت، اقتدار و بصیرت ملی دانستند و تأکید کردند: «هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان بار دیگر به منصه ظهور برسد.»؛

ضمن تأکید بر رعایت اصل بی طرفی، در کنار همکاران شریف خود، همراه با سایر اقشار ملت، با حضور گسترده، آگاهانه و پر شور و شعور خود، در میدان انتخابات روز جمعه 28 خرداد سال 1400 در پای صندوق های رأی حاضر شده و همت و اراده خود در صیانت از اقتدار و وحدت ملی را به نمایش خواهیم گذاشت.

در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد

مدیر کل آموزش و پرورش استان از آحاد جامعه، فرهنگیان بصیر و دانش آموزان رأی اولی برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد

حمید رضا رخشانی در پیامی از همه اقشار آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی و بویژه مردمان ولایت مدار و انقلابی سیستان و بلوچستان برای مشارکت همه جانبه در انتخابات دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگوار، صبور و استوار ایران اسلامی، مردم شهید پرور و فرهنگیان گرانقدر و فهیم استان پهناور سیستان و بلوچستان اینک همه ما در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته‌ایم. جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خودباوری یافته است و بدون استثناء هر موفقیتی که رقم زده می‌شود، هر عزتی که حاصل می‌گردد و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اجتماعی و ... به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است که حضرت امام روح الله (ره) آن را در کالبد اجتماع مسلمین جهان دمید.

حال که آتش یأس پراکنی دشمنان و انواع و اقسام تحریم ها از تحریم اقتصادی و نظامی و دارویی گرفته یا تحریم انتخابات بر دل و جان طیف گسترده ای از فرزندان جوان، خوش فکر و کوشای شما که برای پیشرفت دانش بنیان میهن‌شان هم قسم شده اند دیگر اثر نمی‌گذارد؛ این حرکت بزرگ و این اراده و خودباوری، نیازمند پشتیبانی و حضور درخشان در میدان، چاره مواجهه با تاریک نمایی و بدبینی القا شده از آن سوی مرزهاست.

شرکت و حضور مردم شریف ایران اسلامی بویژه سرزمین سربلند سیستان و بلوچستان در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی، به خودی خود دستاورد عظیمی به همراه دارد و آن عبارت است از تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران سربلند در دنیای پیچیده امروز.

اینجانب با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف مردم انقلابی و بصیر دعوت می نمایم تا با شور و شعور انقلابی و مثال زدنی همیشگی، روز جمعه ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حاضر و برگ زرین دیگری را در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ورق زنیم.


بیانیه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسامی استان  برای دعوت مردم به شرکت در انتخابات ۲۸  خرداد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای مردم استان و ایران را به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستای ۱۴۰۰ دعوت کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب به عنوان فرزند انقلاب ضمن احترام به ساحت مقدس شهدای اسلام و مردم شهید پرور و همکاران جهادگر خود، به تأسّی از منویات گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که «انتخابات» را مظهر عظمت، اقتدار و بصیرت ملی دانستند و تأکید کردند: «هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان بار دیگر به منصه ظهور برسد.»؛ ضمن تأکید بر رعایت اصل بی طرفی، در کنار همکاران شریف خود، همراه با سایر اقشار ملت، با حضور گسترده، آگاهانه و پر شور و شعور خود، در میدان انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و همت و اراده خود در صیانت از اقتدار و وحدت ملی را به نمایش خواهیم گذاشت.


️پیام دعوت رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برای حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد۱۴۰۰

منصور کیانی مقدم رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خردادماه، دعوت کردند.

در بخشی از این پیام آمده است:

با عنایت به جایگاه مهم و سرنوشت‌ساز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، در این برهه از زمان که در چشم انداز ظهور حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف نزاع تمدن نوین اسلامی به رهبری جمهوری اسلامی ایران و تمدن پوشالی غرب به رهبری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به اوج خود رسیده است، به نحوی که رژیم تروریست ایالات متحدة آمریکا در پس تشدید تحریم‌های ظالمانة خود علیه ایران اسلامی، وقیحانه و از سر بزدلی و استیصال حاضر می‌شود دستان کثیفش را به خون سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغشته کند، حضور حداکثری یکایک محبان و یاران آن سرباز وطن و ولایت مانند تشییع باشکوه و میلیونی آن شهید سعید و نیز انتخاب افـرد اصلح می‌تواند بار دیگر سیلی محکمی بر روی آن روسیاهان همیشه تاریخ و مایه خشنودی امام زمان ارواحنا فداه، نائب بر حقش امام خامنه‌ای عزیز و روح همه شهیدان راه حق به ویژه حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش باشد.

جامعه دانشگاهی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، با تقدیر و سپاس از عموم ملت رشید ایران که خود را براى «حضورى آگاهانه» و دشمن‏شکن آماده ساخته است از همگان دعوت مى‏کند تا با بینش و بصیرت و در نظر گرفتن توانایی‌ها و سوابق کاندیدا‌های ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا به کاندیدایى که در «تعهد به مبانى و ارزش‏هاى اسلامى»، «التزام به قانون اساسى» و اصل مترقى ولایت ‏فقیه، درایت و مدیریت و نیز داشتن روحیه انقلابی از شایستگى بیشترى برخوردار است، رأى دهند و با تقویت و تحکیم انسجام و وحدت ملی و اقتدار ایران اسلامی، گام بردارند تا دیگر بار دشمنان این مرز و بوم را ناامید و سرافکنده نمایند.

روابط عمومی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار