افزایش ۵۰ درصدی تخلفات صنفی در آذربایجان شرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت:تخلفات صنفی در استان ۵۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،یوسف پایدار معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اولویت‌های کالایی ابلاغی سازمان حمایت در ماموریت‌های نظارتی گفت: ارزش تخلفاتی پرونده‌های تشکیل شده در ۲ ماهه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۵۰ درصدی دارد.

او از انجام ۴۷ هزار و ۸۷۳ فقره بازرسی در ۲ ماه گذشته و رشد ۲۰ درصدی در این بخش نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در جریان تعداد بازرسی‌های یاد شده یک هزار و ۴۷۲ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ۵۰۸ میلیارد ریال تشکیل شده است.
او افزود: بیشترین بازرسی انجام شده در این مدت مربوط به شهرستان‌های تبریز، بناب و اسکو است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اقدامات نظارتی این سازمان با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان با استفاده از سامانه‌های جامع انبار و جامع تجارت با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت دستگاه‌های نظارتی در حال پیگیری است و با متخلفان براساس قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

پایدارادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، گزارش‌های خود را از طریق سامانه‌های این سازمان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار