معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اوقاف زنجان خبر داد؛

راه اندازی کاروان‌ شادی به مناسبت دهه کرامت در زنجان

حجت الاسلام موسوی گفت: تبلیغات، فضاسازی و تزئینات متحدالشکل، راه‌اندازی کاروان‌های شادی و گروه سرود از برنامه‌های دهه کرامت در استان زنجان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام موسوی  معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اوقاف زنجان برای دهه کرامت تدارک ویژه‌ای دیده که تبلیغات، فضاسازی و تزئینات متحدالشکل، راه‌اندازی کاروان‌های شادی و گروه سرود، پخش نماهنگ‌های مرتبط در ایام دهه کرامت و نورافشانی در شب ولادت حضرت امام رضا (ع) از ویژه برنامه‌های این دهه  است.

او ادامه داد: اجرای مسابقه با جایزه برای افرادی که نامشان مزین به نام های حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، فعالیت در فضای مجازی، اجرای برنامه مشترک و استقبال از خادمان افتخاری حرم مطهر رضوی و برگزاری جشن‌های ولادت و بزرگداشت امامزادگان با کسب مجوز‌های لازم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

حجت الاسلام موسوی امامزادگان را تجلی رحمت الهی خواند و گفت: امامزادگان نمایندگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در ایران اسلامی بوده و با توجه به علت‌های مختلفی مردم شریف ایران میزبان فرزندان اهل بیت (ع) بوده و این بزرگواران در شهر‌ها و روستا‌ها سبب برکات معنوی و محل مراجعه مردم هستند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تعداد امازادگان استان زنجان را ۱۳۲ باب برشمرد و افزود: با اجرای برنامه‌های مختلف این اماکن به قطب فرهنگی کشور تبدیل خواهند شد و اکنون بازسازی تعدادی از آن‌ها در دستور کار قرار دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به بقعه قیدار نبی (ع) اشاره کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.