ثبت‌نام ۵۶۱ زنجانی در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اوقاف استان زنجان گفت: ۵۶۱ زنجانی در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نام نویسی کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام موسوی معاون فرهنگی اجتماعی و قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان  تعداد ثبت‌نام‌کنندگان از شهرستان‌های ابهر و ایجرود را به ترتیب ۵۱ و ۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: از زنجان ۱۹۱ نفر، خدابنده ۱۹۲ نفر، خرمدره ۲۶، سلطانیه ۲۸، طارم ۵۷ و ماهنشان ۲ نفر در مسابقات  در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت‌نام کرده اند.

او با بیان اینکه مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات تابستان امسال برگزار می‌شود، ادامه داد: بعد از مرحله استانی، ۲مرحله نیمه‌نهایی و نهایی در پاییز و زمستان برگزار خواهد شد.

موسوی با اشاره به اینکه روش حضوری یا غیرحضوری بستگی به وضعیت شیوع کرونا و نظر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا دارد، گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم برای گروه سنی بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود و از سطح بالایی برخوردار است.

او بابیان اینکه بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات از شهرستان خدابنده هستند، افزود: رشته تفسیر عمومی قرآن کریم نیز بیشتر از سایر رشته‌ها مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.