خیانت امارات به فلسطین و مقاومت اسلامی تمامی ندارد

امارات بعد از عادی‌سازی روابط با تل‌آویو و در ادامه خیانت‌های خود علیه فلسطین اکنون بدنبال آن است که کشور‌های جهان را علیه مقاومت فلسطین برانگیزد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از قدس الاخباریه، «عبدالله بن زاید» وزیر امور خارجه امارات در یک مصاحبه مطبوعاتی سعی کرد جامعه جهانی را علیه مقاومت فلسطین برانگیزد.

او در این مصاحبه طی اظهاراتی بی اساس از جامعه جهانی خواست نام مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را مانند حزب‌الله لبنان و اخوان المسلمین در میان گروه‌های تروریستی ثبت کند. گزافه گویی‌های وزیر خارجه امارات در اینجا به پایان نرسید و او در سخنانی نسنجیده و ادعایی مقاومت فلسطین را به گروه‌های تروریستی داعش و القاعده  تشبیه کرد.

عبدالله بن زاید در ادامه گفت: برای بیشتر کشور‌های جهان صحبت درباره داعش و القاعده راحت است، ولی خیلی سخت تمایل دارند درباره حزب‎‌الله، حماس و اخوان المسلمین سخن بگویند.

او افزود: این خنده دار است که شاخه نظامی یک جنبش، تروریستی و شاخه سیاسی همان جنبش از سازمان‌های غیرتروریستی باشد.

عبدالله بن زاید پیشتر طی سخنرانی‎‌اش در افتتاحیه دفتر «کمیته یهودیان آمریکا» در امارات که حاکی از خوش‌خدمتی به صهیونیست‌ها بود نیز سخنانی تحریک‌آمیز علیه مقاومت فلسطین، حزب الله و اخوان المسلمین مطرح کرده بود.

رژیم امارات طی سال گذشته توافق نامه عادی‌سازی روابط را با تل‌آویو، تحت نظارت دولت آمریکا و «دونالد ترامپ» امضا کرد و بعد از علنی شدن، ارتباطش با رژیم صهیونیستی به شدت و سرعت افزایش یافت که شامل زمینه‌های امنیتی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار