انتخابات شوراها؛

از تشکیل پرونده برای یکی از کاندیداهای شورای شهر تا وحدت نیروهای انقلابی

آخرین اخبار درباره انتخابات شورای شهر اصفهان را در بسته اخبار شورا‌ها بخوانید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات و تأمین امنیت ۳۳۴۱ صندوق پیش بینی شده و با توجه به تقسیم کار و هماهنگی با نیرو‌های امنیتی سپاه و بسیج برای تأمین امنیت انتخابات، آمادگی صد در صدی نیروی انتظامی استان فراهم شده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۴۶۶ تخلف انتخاباتی در فضای مجازی ثبت شده است، ادامه داد: تاکنون موارد خاصی در حوزه تبلیغات انتخابات نداشتیم و البته فارغ از هرگونه نگاه سیاسی نامزد‌های انتخاباتی برای ما یکسان هستند و زمینه را برای رقابت‌های سالم و برابر چارچوب فراهم خواهیم کرد.

تشکیل پرونده برای یکی از داوطلبان شورای شهر اصفهان

او افزود: متأسفانه برخی این چارچوب‌ها را رعایت نمی‌کنند برای مثال در هفته اخیر ستاد یکی از نامزد‌های انتخابات با آلودگی صوتی که ایجاد کرده بود باعث آزار اطرافیان شد و یا درباره یکی از داوطلبان شورای شهر اصفهان اکاذیبی در فضای مجازی نشر یافته بود که تشکیل پرونده شد و در حال بررسی است.

بیانیه‌ی مشترک قرارگاه‌های انتخاباتی گام دوم و سلام منتشر شد

خواسته علما و مردم متدین و انقلابی اصفهان به نتیجه رسید و نیرو‌های انقلابی اصفهان به وحدت رسیدند.

قرارگاه‌های انتخاباتی و انقلابی "سلام" و "گام دوم اصفهان" با یک لیست وارد تبلیغات انتخابات می‌شوند.


اعلام لیست شورای شهر جبهه اصلاحات

سخنگوی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: در جلسه امروز جبهه اصلاحات اصفهان، لیست ۱۳ نفره شورای شهر اصفهان انتخاب شد.

علی ناظم زاده با بیان اینکه این جناح سیاسی هیچ لیست دیگری موازی با این لیست تهیه نمی‌کنند، گفت: همه افراد این لیست دارای تخصص‌های حوزه مدیریت شهری  هستند.

او افزود: با اعلام نتایج صلاحیت‌ها از جانب هیئت مرکزی نظارت، دو نفر از اعضای فعلی شورای شهر و سه نفر از نیرو‌های احزاب یکی از جناح های سیاسی استان تایید صلاحیت شدند و روند تهیه لیست کامل تسهیل شد.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار