انتخابات شوراها؛

فعالیت گروه‌های انتخاباتی شورا‌های اسلامی شهر و روستا

آخرین اخبار درباره انتخابات شورای شهر اصفهان را در بسته اخبار شورا‌ها بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اصفهان،  با توجه به آنکه انتخابات شورا‌های شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود، شاهد تکاپوی بیش از پیش تشکل‌های سیاسی مختلف همچون مجمع نیرو‌های انقلابی اصفهان، قرارگاه گام دوم انقلاب، شورای هماهنگی اصلاحات، تشکل سلام و سایر آن‌ها هستیم.

لیست نهایی مجمع نیرو‌های انقلاب اصفهان برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر اصفهان روز جمعه در جلسه عمومی این مجمع شکل گرفت و ۱۳ کاندیدای مورد تأیید این مجمع در نهایت از سوی اعضای آن معرفی شده و وارد فعالیت شدند. گفته می‌شود میثاق‌نامه اعضای این مجمع روز گذشته در حضور همه اعضا به امضا رسیده و قرار است فعالیت‌های انتخاباتی آن‌ها همزمان با آغاز اقدامات اجرایی شود.

قرارگاه گام دوم انقلاب لیست ۱۳ نفره نهایی خود را اعلام کرده و اعلام کرد که با این کاندیدا‌ها وارد فعالیت خواهد شد. تلاش این تشکل‌ها برای حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای ادامه دارد، دیگر تشکل‌ها طی روز‌های آینده لیست نهایی نفرات شورای شهر خود را اعلام و منتشر خواهند کرد.

ازجمله موارد مهمی که این روز‌ها در فضای مجازی همگام با فعالیت ستاد‌ها شکل گرفته، ایجاد موج‌های مطالباتی برای شفاف سازی منابع مالی تشکل‌های مختلف در انتخابات و روند گزینش نامزد‌های انتخاباتی شهر و روستاست که نسبت به سال‌های گذشته، توجه‌های بیشتری را جلب کرده است.

اعضای منتخب مجمع نیرو‌های انقلاب اصفهان برای انتخابات شورای شهر میثاق‌نامه امضا کردند

حجت الاسلام علیرضا باطنی دبیر مجمع نیرو‌های انقلاب اصفهان گفت: مجمع نیرو‌های انقلاب ۷ مرحله‌ای را که در فرایند انتخاب افراد فهرست پیشنهادی اعضای شورای شهر تعریف کرده بود، گذراند و در نهایت ۱۳ نفربا رای اعضا انتخاب و معرفی شدند.


او افزود: میثاق نامه‌ای در میان ۱۳ نفر اعضاء لیست منتخب شورای شهر مجمع نیرو‌های انقلاب اصفهان به امضاء رسید که در آن به مواردی همچون فعالیت‌ها به صورت جمعی، هماهنگی تبلیغات از طریق ستاد انتخاباتی مجمع و منتشر نکردن اسامی افراد در لیستی غیر از لیست مجمع نیرو‌های انقلاب اشاره شده است و در صورتی که نام افراد در لیست تشکل‌های سیاسی دیگر قرار گرفته باشد باید به آن معترض شوند که البته انتشار اسامی افراد لیست‌های صنفی، شغلی و محلی کماکان موردی ندارد.

حضور جوانان و بانوان در لیست شورای شهر گام مناسبی برای تحقق نیاز‌های این گروه‌ها


علیرضا امینی دبیر شعبه استان اصفهان حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با اشاره به حضور جوانان و بانوان در لیست مجمع نیرو‌های انقلاب گفت: حضور جوانان و بانوان در این فهرست می‌تواند به حرکت در مسیر تحقق این دو گروه بزرگ جامعه کمک کند.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.