رئیس ستاد انتخابات گیلان خبر داد؛

انتخابات شورا‌های شهر و روستا در ۵۳ شهر گیلان برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستای این استان در ۵۳ شهر و ۲ هزار و ۱۷۲ روستا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمود قاسم نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: در این دوره، انتخابات شورا‌های شهر و روستا در ۵۳ شهر با ۲۸۱ کرسی و ۲ هزار و ۱۷۲ روستا با ۶ هزار و ۶۹۴ کرسی برگزار می‌شود.

او افزود: ۳ هزار و ۹۴ شعبه در سراسر استان گیلان پیش‌بینی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۷۱۵ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان یادآور شد: امسال فقط در شهر رشت و برای انتخابات شورای اسلامی، انتخابات به شکل الکترونیکی برگزار می‌شود.

قاسم نژاد با تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تصریح کرد: کاندیدا‌ها باید به لحاظ شرایط کرونایی و نیز دستورالعمل‌های ابلاغ شده موازین بهداشتی را رعایت کنند و بر اساس مُرّ قانون فعالیت خود را انجام دهند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات یک میلیون و ۹۸۸ هزار و ۵۳۴ نفر در استان گیلان واجد شرایط رأی دادن هستند که ۴۰ هزار و ۴۰۵ نفر از این تعداد رأی اولی به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.