آغاز تبلیغات داوطلبان شورا‌های شهر و روستا از فردا/ دفترچه حقوق و تکالیف نامزد‌های انتخابات شورا‌ها منتشر شد

آخرین اخبار درباره ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستای استان گیلان را در این بسته انتخاباتی بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به صورت همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

کمتر از ۱۰ روز دیگر به برگزاری این انتخابات باقی مانده است.

آغاز تبلیغات داوطلبان شورا‌های شهر و روستا از فردا در گیلان

محمود قاسم نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: از فردا (پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه) به مدت یک هفته داوطلبان تأیید صلاحیت شده شورا‌های اسلامی شهر و روستا می‌توانند برای برنامه‌های خود تبلیغ کنند.

او افزود: داوطلبان در این مدت بر اساس قانون می‌توانند پوستر‌های خود را در مکان‌های تعیین شده نصب کرده و در فضای مجازی و حقیقی تبلیغ کنند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان تصریح کرد: کاندیدا‌های شوراها، ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و میان‌دوره‌ای مجلس مجازند تا ۲۴ ساعت قبل از أخذ رأی یعنی تا ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ماه تبلیغ کنند.

دفترچه حقوق و تکالیف نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا منتشر شد

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان رشت دفترچه حقوق و تکالیف نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا را برای مطالعه و آشنایی با حقوق و تکالیف نامزد‌ها و استفاده بهینه از حقوق قانونی و زمینه اجرای صحیح تکالیف منتشر کرد.

اعلام اسامی نامزد‌های انتخابات شورا‌های آستارا

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آستارا نیز در اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات و ماده ۵۶ آیین نامه اجرایی، اسامی نامزد‌های نهایی انتخابات شورای آستارا و لوندویل را منتشر کرد.

انتشار اسامی نامزد‌های شورای شهر فومن

اسامی نامزد‌های تأیید صلاحیت شده شورا در ۳ شهر فومن، ماسوله و ماکلوان نیز در اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات و ماده ۵۶ آیین نامه اجرایی منتشر شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.