مشخصات گوشی OnePlus Nord CE 5G پیش از معرفی رسمی فاش شد

رونمایی کامل از گوشی OnePlus Nord CE 5G در تاریخ ۱۰ ژوئن انجام خواهد شد و این گوشی به زودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، دستگاه میان رده بعدی شرکت وان پلاس، گوشی هوشمند Nord CE ۵G است که این شرکت قبلاً آن را به صورت مختصر به نمایش گذاشته بود، اما حالا این شرکت اعلام کرده که رونمایی کامل آن در تاریخ ۱۰ ژوئن انجام خواهد شد. با این وجود نیازی به انتظار طولانی نیست. به نظر می‌رسد Nord CE ("CE" برای "Core Edition") بر اساس Nord اصلی ساخته شده است و فقط چند تغییر را در خود جای داده و احتمالاً قیمت آن را کاهش خواهد داد.

گفته می‌شود که گوشی Nord CE ۵G از صفحه لمسی ۶.۴۳ اینچی ۹۰ هرتزی AMOLED به سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش، تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر سریع ۳۰ وات (که ۰ تا ۷۰ درصد شارژ را در ۳۰ دقیقه پر می‌کند) برخوردار است.

مشخصات فنی گوشی OnePlus Nord CE ۵G

در پشت گوشی یک سیستم دوربین سه گانه وجود دارد که دارای یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی از Omnivision، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمیق ۲ مگاپیکسلی است. در قسمت جلوی گوشی هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن وجود دارد.

معرفی کامل مشخصات گوشی OnePlus Nord CE

در این گوشی جدید دو نسخه رم و حافظه ذخیره سازی وجود خواهد داشت: ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. انتظار می‌رود این دستگاه از سیستم عامل OxygenOS ۱۱ مبتنی بر Android ۱۱ بهره ببرد. این گوشی کاملاً پلاستیکی است، البته قاب و پشت آن پلاستیکی هستند و صفحه نمایش آن شیشه‌ای است.

گوشی هوشمند Nord CE ۵G وان پلاس، از جک هدفون ۳.۵ میلی متری استفاده می‌کند و ضخامت این گوشی نیز ۷.۹ میلی متر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.