در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین جزئیات از اجرای طرح ایران مهربان/ بسیج یک میلیون حامی معرفی می‌کند

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد درباره آخرین جزئیات از اجرای طرح ایران مهربان و جذب حامی برای ایتام توضیحاتی داد.

علیرضا عسگریان معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طرح حمایت از ایتام از نظر پیشرفت کاری، به بالای ۶۰ درصد از رقم موردنظر خود رسیده است.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر حمایت‌های سازمان بسیج ادامه داد: بسیج هم در این پویش پای کار آمده و کمک زیادی به پیشرفت این طرح کرده است.

او تصریح کرد:  رویکرد بسیج این بود که این کار در طول زمان و آرام آرام انجام شود و خود بسیج هم یک میلیون حامی به کمیته امداد معرفی خواهد کرد.

عسگریان با اشاره به اینکه طرح ایران مهربان از ولادت حضرت علی (ع) تا عید غدیر اجرا می‌شود، گفت: گزارش‌های ما نشان می‌دهد که  این طرح سیر صعودی دارد.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: با این‌حال برای عملیاتی‌تر شدن و دقیق‌تر شدن این موضوع پیگیری‌های زیادی انجام می‌شود تا بعد از عید غدیر هیچ یتیمی بدون حامی نباشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۳۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
باید تغییر و تحولات در تمامی دستگاه های دولتی از سقف تا کف از مدیران عالی رتبه تا کارمندان دون پایه صورت پذیرد و همه از فیلترهای مختلف عدالت بدون تبعیضگریهای مختلف اسلامی شفاف عبور کنند تا ناخاله های فاسد توی این فیلتر گیر کنند و فقط خوبان غیر فاسد می توانند از این فیلترها عبور کنند و در شغلشان ابغا شوند و باید از فیلتر بازرسانی که خودشان از فیلترها گذشته اند دستگاهای دولتی و این دو اورگان خیریه ایی فیلتر شوند و مورد تحقیق و برسی موشکافانه قرار گیرند و اونهایی که فاسد شدند و مفاسدی داشتند و دارند را بازداشت و محاکمه و برکنار کنند گرچه بازنشسته شده باشند باید بازداشت و محاکمه شوند همه فاسدین تا حق به حقدار عادل برسد و تمامی ثروتی که به این دو اورگان خیریه ریخته می شود را صحیح تقسیم کنند مابین همه نیازمندان و بینوایان و بینوایان را جذب کنند و سروسامانشان دهند نگویند بوجه نداریم نگویند شما را جذب کمیته امداد و بهزیستی نمی کنیم برای یاری رساندن و هرگز نباید این دو اورگان دست رد به سینه نیازمندان بزنند که تقاظای کمک دارند و نباید از نیازمندان سوءاستفاده کنند و باید مدیران لایق مقتدر قدرتمند خردمندان عادلین دست و چشم پاکان را در این دو اورگان جایگزین کنند تا به ضعفا و مسکینان و بیماران و ایتام خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست عادلانه رسیدگی کنند از هر لحاظ و امکانات را مابین نیازمندان صحیح تقسیم کنند و خانه های مسکن سازی توسط این دو اورگان را به همه مستمندان فقیران بینوایان بی خانه مان تحویل دهند و سوءاستفاده کنندگان از بیت المال مسلمین و افراد نیازمندان را هم بازداشت و محاکمه و اخراجشان کنند انشاءالله و به حول قوه الهی خداوند جل جلاله تحول و تغییرات عادلانه اسلام ناب محمدی ص در راه است . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار