گفت‎‌وگوی نتانیاهو با مقامات مصری در خصوص صهیونیست‌های بازداشت شده در غزه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از گفتگو با مقامات مصری در خصوص نظامیان بازداشت شده این رژیم در نوار غزه خبر داد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی از گفتگو‌های خود با مقامات مصر در خصوص نظامیان بازداشت شده این رژیم در نوار غزه خبر داد.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سفر مقامات ارشد سرویس اطلاعاتی مصر به اسرائیل خبر داد.

این دفتر در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر امروز با «عباس کمال» رئیس سرویس اطلاعاتی مصر و هیاتی متشکل از مقامات ارشد در محل سکونت نخست وزیر در قدس (اشغالی) دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری یونیوز نیز گزارش داد: رئیس دستگاه اطلاعاتی مصر برای گفتگو با مقامات رام الله وارد مقر تشکیلات خودگردان شد. او قرار است با محمود عباس دیدار کند.

به نوشته الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت: من با رئیس دستگاه اطلاعات عمومی مصر در خصوص تقویت همکاری اسرائیل و مصر و نیز مسائل منطقه‌ای بحث و تبادل نظر کردم.

نتانیاهو در ادامه اعلام کرد: ما از تفاهم‌هایی که به دست آمده و نیز تلاش‌های مشترکی که دو طرف در قبال مسائل امنیتی و سیاسی مختلف به انجام رسانده اند، استقبال می‌کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: من در خلال این دیدار، مطالبه اسرائیلی‌ها در خصوص بازگرداندن سربازان و غیرنظامیان بازداشت شده در نوار غزه را در نزدیک‌ترین زمان ممکن مطرح کردم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت: ما راهکار‌هایی را که سبب می‌شود تا مانع حماس از تقویت توانایی نظامی اش شده و نیز به مواردی می‌پردازد که در آینده برای حمایت از ساکنان نوار غزه بکار گرفته شود، مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار