برگزاری رزمایش ارتقای سواد رسانه در مشهد

به مناسبت انتخابات پیش رو، نخستین رزمایش ارتقای سواد رسانه با هدف دانش افزایی خبرنگاران و اصحاب رسانه خراسان رضوی امروز در مشهد مقدس برگزار شد.



به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ناصر منتجبی مدیر روابط عمومی حوزه بسیج شهرداری و شورای شهر مشهد گفت: این رزمایش با شعار راه شهید سلیمانی ادامه دارد با شرکت جمعی از خبرنگاران استان و نیز کارشناسان رسانه‌های گروهی خراسان رضوی برگزار شد. 

او افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی ارتقای سواد رسانه با موضوعات جریان شناسی سیاسی، شناخت رسانه‌های اجتماعی، رسانه شناسی، عملیات روانی و جنگ نرم، دشمن شناسی و بصیرت افزایی از مهمترین بخش‌های این رزمایش است.

مسعود وطن خواه دبیر این رزمایش و مسئول شورای راهبردی فضای مجازی خراسان رضوی نیز گفت: هدف از برگزاری این همایش تجهیز خبرنگاران و اصحاب رسانه استان به آگاهی بیشتر در جنگ نا برابر با دشمن در فضای مجازی است.

 

او  افزود: به فرموده رهبری، اصحاب رسانه و جوانان، افسران جنگ نرم هستند که در مقابله با دشمنان نظام اسلامی از هیچ کوششی نباید فرو گذار بکنند.

در پایان این مراسم از ۱۶مدیر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خرسان رضوی که بیشترین همکاری را با رسانه‌ها داشته اند تجلیل شد.

 

انتهای پیام//م‌.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار