قرنطینه ایالت ویکتوریای استرالیا در پی مشاهده ابتلا به کرونا

با شناسایی ۱۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در ایالت ویکتوریا، مقررات قرنطینه اجباری در سراسر این ایالت اجرا می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در پی افزایش نگران کننده موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت ویکتوریای استرالیا، معاون نخست وزیر این ایالت به توصیه مسئولان بهداشتی قرنطینه هفت روزه اعلام کرد.

جیمز مرلینو در کنفرانسی خبری اعلام کرد که در شبانه روز گذشته ۱۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت گزارش شده و مجموع مبتلایان به ۲۶ مورد رسیده است.

وی با اعلام اینکه متاسفانه یکی از مبتلایان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و حال مساعدی ندارد، گفت: از ساعت ۱۲ نیمه شب جمعه، سراسر قلمروی ایالت ویکتوریا وارد قرنطینه می‌شود و این قرنطینه دست‌کم تا هفت روز ادامه خواهد داشت.

مرلینو تصریح کرد که با آغاز قرنطینه، مردم تنها به پنج علت می‌توانند از خانه خارج شوند که شامل این موارد خواهد بود؛ خرید مایحتاج ضروری از فروشگاه‌هایی در شعاع ۵ کیلومتری محل زندگی، رفتن به محل کار و تحصیل در صورت ضرورت، ورزش کردن به مدت حداکثر ۲ ساعت با یک نفر دیگر، دریافت خدمات درمانی و یا مراقبت از فرد دیگری، دریافت واکسن کرونا.

گفتنی است تا کنون بیش از ۱۶۹ کیلیون نفر درجهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از سه میلیون و ۵۱۲ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار