معاون عمرانی استاندار ایلام :

پروژه زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام تسریع داده شود

کرمی گفت: به منظور گره گشایی و روان سازی ترافیک در شهر ایلام، پروژه زیرگذر شهید کشوری باید تسریع داده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام در جلسه هم اندیشی به منظور بررسی مشکلات و معضلات ترافیکی شهر و ارائه راهکار در خصوص گره گشایی و روان سازی ترافیک برای رفاه حال شهروندان شهر ایلام، ضمن تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌ها عمرانی سطح شهر ایلام، گفت: برای رفع مشکلات ترافیکی ایجاد شده، شهرداری ایلام در اتمام پروژه زیر گذر شهید کشوری تسریع کند.

معاون عمرانی استاندار ایلام بیان کرد: با بهره برداری از پروژه بزرگ زیرگذر شهید کشوری قطعاً بخشی از معضل ترافیکی در این منطقه رفع خواهد شد.

کرمی با تاکید بر اینکه بخشی از مشکلات ترافیکی شهر مربوط به زیر ساخت‌ها و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط شهروندان است، اظهار کرد: با توجه به زیبا سازی و توسعه خیابان‌های منتهی به میدان سعدی و برای توجه به خدمات تاکسی‌ها، حتماً برای محل استقرار آن‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شود.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت انجام هوشمند سازی و سیستم‌های پایش تصویری در سطح شهر‌ها و بخصوص شهر ایلام اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد و راه اندازی این گونه سیستم‌ها نقش اساسی در شناسایی و رفع ترافیک به ویژه در شهر ایلام خواهد داشت.

او اعلام کرد: ارائه راهکار‌های لازم و اجرای طرح‌هایی که بتواند به بهبود وضعیت موجود و روان سازی ترافیک کمک موثری کند، ضروری است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.