مدل ۲۰۲۱ گوشی Redmi Note ۸ رونمایی شد

شیائومی از طراحی ظاهری جدید گوشی هوشمند ردمی نوت ۸ در پوستر ردمی رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، چند روز پیش ردمی شیائومی فاش کرد که بیش از ۲۵ میلیون دستگاه از گوشی نوت ۸ را در سطح جهانی فروخته و اعلام کرد که به زودی گوشی هوشمند Redmi Note ۸ ۲۰۲۱ را به بازار عرضه خواهد کرد. پوستر به اشتراک گذاشته شده توسط ردمی نشان می‌دهد که Note ۸ ۲۰۲۱ تقریبا همانند Note ۸ اصلی است. این پوستر همچنین تأیید می‌کند که نوت ۸ ۲۰۲۱ به رنگ آبی خواهد بود، اما احتمالاً گزینه‌های رنگ بندی بیشتری وجود خواهد داشت.

علاوه بر این، تصویر ارائه شده به ما می‌گوید که ردمی نوت ۸ جدید دارای شکاف سیم کارت در سمت چپ خود است، اما کلید پاور و دکمه تنظیم صدا را در این سمت نمی‌بینیم، زیرا این کلید‌ها در سمت مخالف قرار گرفته اند. همچنین می‌توان دید که پایین صفحه نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ دارای نشان Redmi است. با این حال، پوستر منتشر شده قسمت پشت این تلفن را نمایش نداده و باید دید که آیا طراحی قاب پشتی آن شبیه نوت ۸ اصلی است یا ردمی ظاهر متفاوتی را برای آن انتخاب کرده است.

ارائه گوشی Redmi Note ۸ مدل 2021 شیائومی با طراحی جدید

مشخصات پیکربندی گوشی ردمی نوت ۸ جدید

ردمی هنوز مشخصات گوشی Note ۸ ۲۰۲۱ را افشا نکرده است، اما گزارش‌های قبلی ادعا می‌کنند که این تلفن هوشمند با چیپست Helio G۸۵ SoC و رابط کاربری MIUI ۱۲.۵ ارائه خواهد شد و از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۲۲.۵ واتی بهره خواهد برد. این گزارش‌ها همچنین احتمال می‌دهند که این گوشی جدید از دو مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، برخوردار باشد.

همچنین گوشی Note ۸ ۲۰۲۱ از یک آرایه دوربین چهارگانه در پشت با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین‌های فوق عریض، ماکرو و عمیق بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.