اعتراضات ضدصهیونیستی مردم آلمان، فرانسه و بوسنی در حمایت از مردم فلسطین

مردم آلمان، فرانسه و بوسنی در حمایت از فلسطینیان، علیه جنایات رژیم صهیونیستی در تظاهراتی گسترده به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، شهر‌های آلمان برای دو شب متوالی شاهد تظاهرات گسترده علیه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه هستند.

بیش از ۱۵۰۰ نفر با به‌دست گرفتن پرچم‌های فلسطین خواستار توقف سریع جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه شدند.

در شهر هانوفر، ۵۵۰ نفر علیه این رژیم دست به اعتراض زدند و خشم خود را نسبت‌به اقدامات وحشیانه این رژیم ابراز داشتند. در بعضی از شهرها مردم با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی علیه این رژیم شعار سر دادند. گروهی نیز پرچم رژیم اشغالگر صهیونیستی را در خیابانی که کنیسه در آن بود، سوزاندند. 


بیشتر بخوانید:


دولت فرانسه نیز هرگونه تظاهرات در حمایت از فلسطینیان در این کشور را ممنوع کرده است و بسیاری از معترضان ازسوی پلیس دستگیر شدند. 

در بوسنی نیز صدها نفر در حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند. مردم سارایوو امروز در مرکز این شهر علیه جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی‌گناه اعتراض کردند.

جمعی از مردم در آنکارا، پایتخت ترکیه هم با تشدید درگیری‌ها در نوار غزه به منظور دفاع از فلسطینیان راهپیمایی و علیه جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند. مردم خواستار پایان دادن به این درگیری‌ها بودند.

 هزاران بنگلادشی هم امروز علیه جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت سازمان ملل و آمریکا در برابر کشتار مردم بی‌گناه فلسطین به خیابان‌های داکا، پایتخت بنگلادش آمدند.

به گفته مقامات بهداشتی فلسطین، حملات مداوم رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون باعث کشته شدن ۱۱۹ فلسطینی ازجمله ۲۸ کودک و ۱۵ زن شده است. دست‌کم ۶۲۱ نفر دیگر نیز علاوه‌بر خسارات سنگین به ساختمان‌های مسکونی مجروح شده‌اند.

تنش‌ها در محله شیخ جراح در قدس طی یک ماه گذشته در حالی آغاز شده است که شهرک‌نشینان صهیونیست درپی دستور دادگاه برای اخراج خانواده‌های فلسطینی به این منطقه هجوم آوردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار