مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

تعمیر و تأمین قطعات ایستگاه‌ها، جریان پایدار گاز را برای مشترکین تثبیت می‌کند

شمس اللهی گفت: به منظور تاُمین جریان پایدار گاز برای مشترکین، تعمیرات صحیح و به موقع و تاُمین قطعات یدکی ایستگاه‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه برای تاُمین جریان گاز مورد استفاده مشترکین، انجام تعمیرات پیشگیرانه و تأمین قطعات مورد نیاز ضروری است، گفت: تاُمین کلیه قطعات یدکی ایستگاه‌ها و تجهیزات گاز‌رسانی و همچنین برنامه‌ریزی برای انجام تعمیرات پیشگیرانه از وظایف واحد کنترل تعمیرات می‌باشد.

او اظهار داشت: در این راستا، واحد امور برنامه‌ریزی شرکت با بهره‌گیری از سیستم جامع مدیریت تعمیرات TMMS و با همکاری مدیریت بهره‌برداری اقدام به برنامه‌ریزی مدون، پایش انجام تعمیرات و مدیریت تاُمین قطعات یدکی نموده‌است تا با اطمینان از صحت عملکرد ایستگاه‌های تقلیل فشار، جریان گاز ایمن و پایدار جهت استفاده مشترکین تاُمین شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بیان کرد: شرکت‌های گاز استانی وظیفه دریافت گاز از خطوط انتقال و رساندن ایمن و پایدار آن به مشترکین را عهده‌دار می‌باشند.

شمس اللهی اظهار کرد: شرکت گاز استان ایلام با داشتن ۱۸ ایستگاه CGS و ۱۲۶ ایستگاه TBS، عملیات تقلیل فشار گاز ورودی تا محدوده‌ی مجاز و ایمن جهت استفاده مشترکین را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.