مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

بیش از ۲۷ پروژه توسعه‌ای گازرسانی در شرکت گاز استان ایلام فعال است

شمس الهی گفت: در حال حاضر تعداد ۲۷ پروژه عملیات اجرایی توسعه شبکه توزیع، خطوط تغذیه و نصب انشعاب برای گازرسانی به شهر، روستا و صنایع باقیمانده در سطح استان فعال هستند.

عباس شمس اللهی  مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛با اشاره به اینکه برای تحقق و دستیابی به اهداف معین و با بهره گیری از نظام سیستماتیک و کنترل منظم پروژه‌ها اقدامات قابل توجهی در دست اقدام است، گفت : این پروژه‌ها در زمینه توسعه گازرسانی، تکمیل گازرسانی روستا‌های باقیمانده و ... می‌باشند که مهمترین آن‌ها شامل گازرسانی به روستا‌های باقیمانده شهرستان چوار در دو فاز و گازرسانی به شهر پهله بخش زرین آباد در شهرستان دهلران بعنوان آخرین شهر فاقد گاز در استان هستند.

او با بیان اینکه با اتمام این پروژه ها، درصد جمعیت بهره‌مند شهری استان از نعمت گاز طبیعی به ۱۰۰ درصد و در روستا‌ها به ۹۷ درصد می‌رسد، افزود : به منظور نظارت و رصد بیشتر پروژه ها، علاوه بر بازدید‌های روزانه و هفتگی مدیران ستادی از پروژه ها، از ابتدای امسال  تعداد ۲۷ جلسه کنترل پروژه توسط اعضای کنترل پروژه به منظور بررسی میزان پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها انجام شد که خروجی آن باعث افزایش راندمان کاری در این پروژه‌ها شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد : با الگو برداری از چندین شرکت گاز استانی با سابقه در حال جاری سازی نرم افزار کنترل پروژه برای برنامه ریزی جامع و قوی‌تر جهت رسیدن به اهداف کلان و ارتقا جایگاه سازمانی این شرکت و نظام‌مند کردن سیستم کنترل پروژه هستیم.

شمس اللهی بیان کرد : ثبت و کنترل تمامی پروژه‌های شرکت به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه در برنامه و فرمت‌های طراحی شده این شرکت انجام و همزمان نیز در دو سامانه متمرکز "سورین" و "سگال" شرکت ملّی گاز ایران ثبت می‌شوند تا ضمن رصد و کنترل دقیق زمان اجرا و خاتمه آنان، تلاش شود در کمترین و حداقل زمان ممکن، اجرایی شوند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.