جعفری: هدف اول ما در تایلند، ثبت سهمیه‌های پارالمپیک توکیو بود

ملی پوش تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: در مسابقات جهانی تایلند، اولین هدف ما ثبت سهمیه‌های پارالمپیک و ارتقای رنکینگ جهانی بود.

امیر جعفری، ملی پوش تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از بازگشت از مسابقات جهانی تایلند در خصوص این دوره از مسابقات جهانی پارا وزنه برداری اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا رقابت‌های زیادی اعم از آسیایی و جهانی لغو شدند و بعد از گذشت یک سال مسابقات جهانی و انتخابی پارالمپیک به میزبانی کشور تایلند برگزار شد و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به شرایط سخت همه گیری کرونا و قرنطینه شدن ورزشکاران، خوشبختانه مسئولان فدراسیون توانستند اردو‌های بسیار خوبی را برای ما تدارک ببینند. هرچند برای برگزاری اردو‌ها هزینه زیادی نسبت به قبل بر دوش فدراسیون است، اما برای حفظ سلامتی ورزشکاران در هتل‌های محل اقامت، اتاق‌ها به صورت تک نفره در اختیار ما قرار داشتند تا بتوانیم با خیال راحت تمرین کنیم و اردو‌های تیم ملی ایمن‌تر برگزار شوند. امیدوارم در اردو‌های باقی مانده هم شرایط به همین خوبی باشد.

او افزود: در مسابقات جهانی تایلند اولین هدف ما ثبت سهمیه‌های پارالمپیک بود و در ادامه ارتقای رنکینگ که این امر هم در این دوره از مسابقات حاصل شدو امیدوارم شرایط خوبی هم در آینده برایم رقم بخورد و رنگ مدال خودم در مسابقات پارالمپیک را بهتر کنم. عملکرد بسیار خوبی را هم از خودم به نمایش بگذارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار