سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت راه اندازی شد

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی از راه اندازی سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اربابی مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: با توجه به اجرای برنامه جایگزینی تدریجی نسخه نویسی الکترونیک به جای نسخه کاغذی دفترچه بیمه سلامت از ابتدای اردیبهشت امسال و برای تسهیل ارائه خدمات به بیمه شدگان، سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت راه اندازی شد.

او افزود: سامانه ارائه خدمات شهروندی دارای قابلیت‌هایی از جمله احراز هویت بیمه شده بر اساس شماره ملی و شماره موبایل، امکان مشاهده اطلاعات هویتی و بیمه‌ای، امکان تغییر عکس و تمدید اعتبار بیمه، امکان مشاهده کلیه نسخ و امکان مشاهده ریز نسخه شامل تجویزی و خدمات ارائه شده است.

اربابی با بیان اینکه تمامی شهروندان برای ورود به سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت می‌توانند از طریق نشانی https://eservices.ihio.gov.ir/esc اقدام کنند، اظهار کرد: دسترسی به تمام کارکرد‌های این سامانه به زودی از طریق برنامه‌های موبایلی نیز با آدرس جدید فراهم و اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان بیان کرد: تمامی بیمه شدگان می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه تلفنی ۱۶۶۶ هرگونه سوال، پیشنهاد و شکایتی در خصوص بیمه سلامت را اعلام و پیگیری کنند.

انتهای پیام / س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار