۱۲۰۰ یتیم کهگیلویه و بویراحمدی چشم انتظار حمایت حامیان

۱۲۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در استان بدون حامی و چشم انتظار حمایت خیران نیکوکار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح اکرام ایتام یکی از موفق‌ترین طرح‌های طراحی شده در کمیته امداد است گفت: در خصوص اجرای این طرح تاکنون اقدامات مؤثری در زمینه کمک به ایتام و فرزندان محسنین انجام شده است.

قباد مبشری افزود: هر فردی با هویت کد ملی خود می‌تواند وارد سامانه ekram.mdad.ir شده و ثبت نام کرده و ایتام و فرزندان محسنین را در هر استان و منطقه‌ای انتخاب کرده و ماهیانه مبلغی به دلخواه به حساب فرزند معنوی خود واریز کند.


وی ادامه داد: حامیان ایتام علاوه بر کمک‌های نقدی ماهیانه، می‌توانند به صورت غیرنقدی هم کمک‌های خود را در قالب بسته‌های معیشتی، بسته‌های تحصیلی، پوشاک و سایر ملزومات زندگی جهت فرزند معنوی خود به ادارات کمیته امداد در استان اهداء کنند.

مبشری با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هشت هزار یتیم و فرزند محسنین از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردارند، گفت: ۱۲۰۰ نفر از این افراد بدون حامی و چشم انتظار حمایت حامیان و خیران نیکوکار به خصوص در این ماه مبارک رمضان هستند.

مبشری به پویش ایران مهربان اشاره و بیان کرد: این پویش از سال گذشته آغاز شده و هدف این است که با رایزنی با ادارات، نهادها، اصناف و بازاریان در سال ۱۴۰۰ و تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ یتیم و فرزند محسنینی بدون حامی نباشد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۲۰۰ خیر نیکوکار به حامیان ایتام اکرام و محسنین این نهاد اضافه شده است، گفت: از مردم مؤمن و نیکوکار دعوت می‌ شود به برکت این ماه مبارک ما را در کمک رسانی به ایتام یاری کنند.
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.