چتر حمایت خیران بر سر ایتام و محسنین کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پارسال بیش از ۲۰ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌ اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از مهم‌ ترین طرح‌ های مشارکتی این نهاد به‌منظور حمایت از فرزندان ایتام و فرزندان خانواده‌ های نیازمند تحت حمایت است.

مبشری افزود: به‌ منظور حمایت همه‌ جانبه و مشارکت همگانی مردم خیر و نیکوکار در خصوص کمک به ایتام و فرزندان محسنین، کمیته امداد امسال پویش ایران مهربان با شعار هیچ فرزندی در کشور بدون حامی نباشد در دستور کار دارد.

او با بیان اینکه به‌ منظور تحقق پویش ایران مهربان و جذب حداکثری حامیان همه تلاش خود را به کار می‌بندیم، اظهار کرد: در حاضر ۸۴۰۳ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند که از این تعداد ۲۶۷۲ تن یتیم و مابقی محسنین هستند.

مبشری تأکید کرد: ۹ تن از ایتام و ۱۵۱۰ تن از فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند.

او با اشاره به اینکه ۷۸۲۶ حامی نیکوکار امسال سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را برعهده دارند، عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون ۱۲ تن به حامیان این نهاد اضافه‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار پارسال بیش از ۲۰ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، گفت: سرانه ایتام این نهاد ۴۵۰ هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین ۷۰ هزار تومان است که امیدواریم با مشارکت خیران نیکوکار این مبلغ افزایش یابد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار