رضایی: تیم ملی والیبال نشسته ایران به مصاف روسیه می‌رود

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران از برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم ملی روسیه در خرداد ماه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: برای آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته مردان ۶ مرحله اردو تا زمان اعزام به المپیک توکیو پیش بینی شده که اولین اردو در کیش برگزار شد و دومین اردو خرداد ماه در مشهد بر پا خواهد شد.

او در ارزیابی از وضعیت تیم ملی والیبال نشسته مردان، اظهار کرد: روند آماده سازی بازیکنان راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد. هر چند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از اردو‌های خود را از دست دادیم، اما برگزاری لیگ سبب شد تا بازیکنان با آمادگی خوبی وارد اردوی تیم ملی شوند.

رضایی همچنین به برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم روسیه اشاره کرد و گفت: به منظور آماده سازی بهتر تیم ملی والیبال نشسته مردان، طبق رایزنی به عمل آمده، قرار است چند دیدار دوستانه با تیم ملی روسیه قهرمان اروپا در خرداد ماه برگزار کنیم.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو در پایان در پاسخ به این پرسش که لیست نهایی بازیکنان اعزامی به توکیو چه زمانی مشخص خواهد شد، اظهار کرد: پس از مشخص شدن سهمیه‌ها در جودو، دو و میدانی و تکواندوی بانوان تا اواسط خرداد فرصت داریم تا لیست نهایی را به کمیته بین المللی پارالمپیک و مسئولین برگزاری اعلام کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار