توزیع ۵۰۰ پرس افطاری ساده میان نیازمندان صیدون

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صیدون گفت: ۵۰۰ پرس افطاری با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی بین روزه داران مناطق محروم این شهر توزیع شد.

حسین ابراهیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صیدون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به برگزاری رزمایش ایران همدل و اطعام مهدوی در این شهر گفت: در شب شهادت مولا امیرالمومنین علی (ع)  ۵۰۰ پرس غذای گرم با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی  تهیه و بین روزه داران مناطق محروم صیدون توزیع شد.

او با بیان اینکه هزینه این افطاری از طریق خیرین تهیه شده که ان شاء الله این بزرگواران از ثواب آن بهره‌مند شوند، افزود:  این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان  ادامه دارد و عزیزانی که قصد کمک دارند می‌توانند مبالغ  دلخواه خود را به کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۶۲۹۵ به نام کمیته امداد امام (ره)  صیدون واریز نمایندو از ثواب معنوی آن بهره‌مند شوند.

ابراهیمی در ادامه  اظهار داشت: نیکوکاران و خیران عزیز جهت کمک به تهیه افزاری و یا خرید بسته‌های غذایی  برای نیازمندان می‌توانند علاوه بر شماره کارت مذکور، با شماره گیری کد#۰۶۱۳۵*۸۸۷۷* و یا مراجعه به سایت www.emdad.ir نذورات و مبالغ مد نظر خود را واریز  کرده یا کمک‌های غیرنقدی خود را تحویل کمیته امداد امام (ره) صیدون دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.