استاندار کرمانشاه درگذشت رییس اسبق دانشگاه رازی را تسلیت گفت

استاندار کرمانشاه با صدور پیامی درگذشت مرحوم دکتر «عزت‌الله فرشادفر» رییس اسبق دانشگاه رازی و عضو هیات امنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در متن پیام تسلیت «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه آمده است: خبر درگذشت دکتر «عزت‌الله فرشادفر» استاد برجسته و پژوهشگر متعهد و مومن سبب تأسف، تأثر و اندوه فراوان شد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: این چهره محبوب و اخلاق مدار عرصه علم و تربیت در طول عمر با برکت خود با تلاش‌وصف ناپذیر و مجاهدت بسیار منشاء خدمات ارزنده ای در حوزه تألیف، تحقیق و پژوهش بود و به عنوان استاد نمونه کشوری ضمن تربیت و پرورش دانشجویان و دانش پذیران بسیار، در مسیر تعالی و پیشرفت علم نیز با جدیت و سخت کوشی آثاری ماندگار برای جامعه علمی به یادگار گذاشتند.

بازوند اضافه کرد: اینجانب ضایعه دردناک فقدان این استاد فرزانه و لایق را که در شهادت مولایش حضرت علی (ع) دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء الله پیوست به جامعه دانشگاهی، مردم شریف استان و بیت معزا تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان و رحمان برای آن فقید سعید، مغفرت، آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و بستگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم. ان شالله خداوند آن مجاهد صبور و مومن را با امیرالمومنین (ع)، نیکان و مقربان درگاهش محشور گرداند.

 دکتر «عزت‌الله فرشادفر» رییس اسبق دانشگاه رازی و عضو کمیسیون دایمی هیات امنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه دوشنبه شب در سن ۶۸ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم فرشادفر مدتی قبل به دلیل بیماری قبلی در بیمارستان بستری شد و سپس به کرونا مبتلا شد و سرانجام دوشنبه شب دار فانی را وداع گفت.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمانشاه یک هزار و ۷۰۸ نفر براثر ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند.

دکتر «عزت‌اله فرشادفر» استاد تمام گروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی و عضو هیأت أمنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه، سال‌های متمادی تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود را در راه تعالی و توسعه علمی و تحقیقاتی مجموعه دانشگاه رازی صرف نمود. وی همچنین از سال ۱۳۸۲ لغایت ۱۳۸۶ ریاست دانشگاه رازی را عهده‌دار بود و منشأ خدمات نیکو و ماندگار بسیار گردید.

استاد نمونه کشوری در دهه ۸۰، تالیف کتب و مقالات متعدد و تربیت صدها دانش‌آموخته، گوشه‌ای از افتخارات شادروان دکتر عزت‌اله فرشادفر است.

نخستین رئیس صدا و سیمای مرکز کرمانشاه بعد از انقلاب، مدیر مسئول هفته نامه مرصاد، استاد تمام دانشگاه رازی، رئیس بسیج اساتید استان کرمانشاه و بیش از ۲۰ تالیف دانشگاهی از جمله سوابق مرحوم دکتر فرشادفر است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.