رییس اسبق دانشگاه رازی بر اثر کرونا درگشت

عزت‌الله فرشادفر رئیس اسبق دانشگاه رازی و عضو کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه دوشنبه شب در سن ۶۴ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرحوم عزت‌الله فرشادفر رئیس اسبق دانشگاه رازی و عضو کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه مدتی قبل به دلیل بیماری قبلی در بیمارستان بستری شد و سپس به کرونا مبتلا شد و سرانجام دوشنبه شب دار فانی را وداع گفت.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمانشاه یک هزار و ۷۰۸ نفر براثر ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند.

عزت‌اله فرشادفر استاد تمام گروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی و عضو هیأت أمنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه، سال‌های متمادی تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود را در راه تعالی و توسعه علمی و تحقیقاتی مجموعه دانشگاه رازی صرف نمود. 

او از سال ۱۳۸۲ لغایت ۱۳۸۶ ریاست دانشگاه رازی را عهده‌دار بود و منشأ خدمات نیکو و ماندگار بسیار شد.

استاد نمونه کشوری در دهه ۸۰، تالیف کتب و مقالات متعدد و تربیت صد‌ها دانش‌آموخته، گوشه‌ای از افتخارات شادروان عزت‌اله فرشادفر است.

نخستین رئیس صدا و سیمای مرکز کرمانشاه بعد از انقلاب، مدیر مسئول هفته نامه مرصاد، استاد تمام دانشگاه رازی، رئیس بسیج اساتید استان کرمانشاه و بیش از ۲۰ تالیف دانشگاهی از جمله سوابق مرحوم فرشادفر است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.