در شبانه روز گذشته؛

جولان کرونا ویروس در استان همدان با ۴۳۱ بیمار کرونایی جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۱ نفر بیمار قطعی ویروس کرونا در استان داشته ایم و از میان بیماران کرونایی استان هم ۱۸ نفر جان باختند.

دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: جولان کرونا ویروس با ۸۴۵ بیمار مشکوک به ویروس کرونا ادامه داشت و از این میان تست کرونای ۴۳۱ نفر مثبت اعلام شد.

او با بیان اینکه هم اکنون ۶۶ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بیمارستان‌های استان بستری هستند افزود: تاکنون در استان ۱۵ هزار و ۴۲۲ نفر  به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری شده اند و ۳۸ هزار و ۱۶۰ نفر هم به این ویروس مبتلا و به طور سرپایی مداوا شده اند.

دکتر طاهری از فوت ۱۸ بیمار مبتلا شده به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: تاکنون هزار و ۹۶۹ نفر در استان با ویروس کرونا جان باخته اند.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در شهرستان اسدآباد ۶۴۸ نفر، تویسرکان ۹۳۳ نفر، بهار ۸۴۹ نفر، رزن ۶۷۴ نفر، ۲۴۹ نفر در درگزین، ۲۸۶ نفر در فامنین، ۹۲۹ نفر کبودراهنگ، ۲ هزار و ۷۸۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۰ نفر در نهاوند، ۵ هزار و ۶۶۲ نفردر همدان و ۳۷۸ نفر غیر هم استانی در بیمارستان‌های استان برای ابتلا به ویروس کرونا بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.