نصب مخزن ثابت ۲۵ تنی اکسیژن مایع در مجتمع بیمارستانی امام رضا

با نصب مخزن ثابت ۲۵ تنی اکسیژن مایع در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)، اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی در این مرکز تامین می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شیرزادیان مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با نصب مخزن ثابت ۲۵ تنی اکسیژن مایع در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) این مجتمع مشکلی برای تامین اکسیژن بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نخواهد داشت.

او گفت : این مخزن اکسیژن کرایوژنیک با ظرفیت بیست و پنج هزار لیتر و ارزش ریالی دو میلیارد تومان خریداری شده است.

شیرزادیان افزود: خوشبختانه فوندانسیون دستگاه جهت نصب سریع آن آماده بوده و بلافاصله مورد نصب و راه اندازی قرار خواهد گرفت.

او افزود: یکی از خصوصیات مخازن اکسیژن مایع، مخاطره پایین، خلوص بالا (بالای نود و نه درصد)، هزینه نگهداری پایین و حاشیه اطمینان عالی به جهت عدم نیاز به حامل‌های انرژی است.

شیرزادیان ادامه داد: با برنامه ریزی و مدیریت صورتگرفته، این دومین مخزن اکسیژن کرایوژنیک است که در مراکز درمانی تابعه دانشگاه مستقر می‌گردد.

او افزود: عملکرد دانشگاه در تامین حدود بیست دستگاه اکسیژن ساز، دو دستگاه مخزن اکسیژن کرایوژنیک و بالغ بر هزار سیلندر اکسیژن و ملزومات و ملحقات آن کم نظیر ارزیابی می شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.