زحمات مدافعان حوزه سلامت هرگز فراموش نمی‌شود

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت:فرزندان عزیز ایران، صبر و استقامتتان، پایداری، گذشت و فداکاریتان در این روز‌های سخت، هرگز فراموش نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه در پیامی از زحمات   مدافعان حوزه سلامت و اهالی رسانه قدردانی کرد.

امامی نیا گفت: بیش از یکسال است که مردم شریف ایران اسلامی نظاره گر تلاش‌های ایثارگرانه و از خودگذشتگی پزشکان، پرستاران، همکاران خدمات سلامت، مسئولین، مدیران، روسای بیمارستانها، مدیران و معاونین دانشگاه و همه عزیزان خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند که در این شرایط دشوار، سختی‌ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران آمده اند.

او افزود: این روز‌ها مدافعان سلامت بار دیگر یاد و خاطره پزشکان و پرستاران حاضر در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس را زنده کردند و بار دیگر به خوبی نشان دادند هرگاه عزم‌ها در راه خدا و خدمت به خلق او جزم شود می‌توان از موانع و تهدید‌های بزرگی عبور نمود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه افزود: درود بی پایان بر شما که در این ایام محنت و سختی از آسایش خود چشم پوشی کرده و امید که در پرتو الطاف خداوندی به یمن غیرت و همیت عزیزانی ایثارگر چونان شما، شاهد به ثمر نشستن کامل این تلاش‌های بی وقفه و بازگشت آرامش و آسایش و سلامت در جامعه باشیم.

او گفت: اینجانب بنابر وظیفه از همه شما عزیزان تقدیر و تشکر نموده و اطمینان دارم که ملت شریف ایران، بیماران و خانواده‌های ایشان قدردان زحمات و تلاش‌های شما  بوده و پاداش الهی قطعا شامل حال شما خواهد شد. سلامت و موفقیت تک تک شما عزیزان و نیز بهبودی بیماران را از خداوند منان خواستارم.

امامی نیا بیان کرد: در گذر این دوران سخت، عزیزان پر تلاش و خستگی ناپذیر رسانه، بیشترین تلاش و پیگیری‌ها را بی ادعا انجام دادند و با اینکه بسیاری از مشاغل تعطیل شدند، کار خبرنگاران عزیز ما بیشتر از قبل شد. این قشر نیز به اندازه کادر درمان خطر را به جان خریده و با عمل به رسالت خود لحظه‌ای از انتقال سریع رویداد‌ها غافل نماندند. رسانه‌ها با عملکرد به موقع و بسیار مطلوب، کار اطلاع رسانی به جامعه برای مقابله با ویروس منحوس کرونا را به عهده گرفته و با ظرفیت کامل و حداقل امکانات به میدان مبارزه آمدند. همانا اگر این آگاهی بخشی عمومی رسانه‌ها نبود، قطعا در آمار مبتلایان و متوفیان کرونا شرایط سخت دیگری را شاهد بودیم. اینجانب در کمال تواضع دست یکایک عزیزان زحمتکش رسانه را میبوسم و از حضور جهادگرانه تان در میدان سخت مبارزه با این بیماری خطرناک صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.