۳ شکست و صفر گل زده، دلیل حذف شاگردان نکونام از لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال فولاد ایران با ۳ شکست پیاپی در دور بازگشت لیگ قهرمانان آسیا از این مسابقات حذف شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکست یک بر صفر مقابل الوحدات اردن سومین شکست پیاپی خود را در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد و به عنوان تیم چهارم گروه D از این مسابقات حذف شد.

حذف فولادی‌ها تنها به دلیل شکست در بازی امشب مقابل حریف اردنی خود نبود. شاگردان نکونام به دلیل ۳ شکست پیاپی مقابل تیم‌های النصر عربستان، السد قطر و الوحدات اردن در دور بازگشت لیگ قهرمانان با این مسابقات خداحافظی کردند.

تیم جواد نکونام که در بازی‌های دور رفت لیگ قهرمانان آسیا با ۲ تساوی و یک پیروزی حتی حضور در صدر جدول این گروه را نیز تجربه کرده بود، با ۳ شکست ۲ بر صفر مقابل النصر عربستان، یک بر صفر مقابل السد قطر و یک بر صفر مقابل الوحدات اردن و بدون زدن حتی یک گل در دور بازگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت و با حضور در رتبه چهارم این مسابقات را ترک کرد.

به هر حال شاگردان نکونام خلاف انتظار‌ها، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را با کسب نتایج ضعیف مخصوصا در دور بازگشت این مسابقات به اتمام رساندند و اکنون باید به فکر حضور و نتیجه گیری در لیگ برتر و جام حذفی کشورمان باشند.

تیم فوتبال فولاد ایران با ۳ شکست، ۲ تساوی و یک پیروزی و کسب ۵ امتیاز در رتبه چهارم جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و از این مسابقات حذف شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار