سسما: اردنی‌ها در بازی اختلال ایجاد می‌کردند/ به هیچ عنوان در سطح خودمان نبودیم

مربی تیم فوتبال فولاد ایران درباره دیدار این تیم برابر الوحدات اردن توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسو سسما، مربی تیم فوتبال فولاد ایران درباره شکست این تیم مقابل الوحدات اردن در چارچوب آخرین مسابقه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در ابتدا به تیم الوحدات بابت برد امشب تبریک می‌گویم. آن‌ها نشان دادند که خوب می‌توانند دفاع کنند و البته خیلی خوش‌شانس بودند، چون یک موقعیت داشتند و توانستند گلزنی کنند. بعد از گل روش آن‌ها مشخص بود، در بازی اختلال ایجاد می‌کردند تا بازی در جریان نباشد و بتوانند نتیجه را حفظ کنند. در نیمه نخست به هیچ عنوان در سطح خودمان نبودیم. در این گونه مسابقات حق اشتباه ندارید.

او افزود: پس از آن ۱۱ نفره شروع به دفاع کردند و متاسفانه بازیکنان ما نیز نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده و آن‌ها را تبدیل به گل کنند.

سسما درباره تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اکثر بازیکنان ما چنین تجربه‌ای در سطح آسیا نداشتند و این مسابقات برای بازیکنان جوان تجربه خوبی خواهد بود تا رشد کنند. به عنوان مثال، مجتبی نجاریان از محصولات آکادمی باشگاه و یکی از بازیکنان جوان ما است. ۲ اشتباه در ۲ دیدار اخیر باعث شد تا ۲ باخت را متحمل شویم و قطعا این مسابقات برای نجاریان و دیگر بازیکنان درس و تجربه خواهد شد تا این گونه اشتباهات را تکرار نکنند.

سسما در پایان افزود: بازیکنان ما می‌توانند از این تورنمنت برای ادامه فوتبال خود درس‌های زیادی بگیرند که من از زحماتشان کمال تشکر را دارم که هرچه در توان داشتند را در زمین گذاشتند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار