مرکز یادگیری موسسه فرهنگی-آموزشی امام حسین (ع) افتتاح شد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مرکز یادگیری موسسه فرهنگی- آموزشی امام حسین (ع) در شهرستان بیرجند افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:  مرکز یادگیری موسسه فرهنگی-آموزشی امام حسین (ع) با هدف شناسایی، پرورش، هدایت و شکوفاسازی استعداد‌های بالقوه دانش آموزان افتتاح شد.

او افزود: ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و تربیتی به دانش آموزان، تهیه و تدوین بانک آزمون‌های علمی و پرورش قوه خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان، از دیگر اهداف تشکیل و افتتاح این مرکز به شمار می‌رود.

واقعی دانش آموزان، اولیا و معلمان را جامعه‌ی هدف این مرکز دانست و اظهار کرد: مرکز یادگیری موسسه فرهنگی-آموزشی امام حسین (ع) در تمام ایام هفته، صبح و عصر آماده ارائه خدمات به جامعه هدف خود می‌باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به برخورداری یک هزار دانش آموز موسسه امام حسین (ع) از مزایای این مرکز، ادامه داد: دانش آموزان دختر و پسر سایر مدارس در دوره‌های مخلف تحصیلی نیز می‌توانند از خدمات آموزشی و فرهنگی این مرکز استفاده کنند.

او گفت: از مهر ماه امسال شاهد راه اندازی فعالیت‌های سرگروه‌های آموزشی به منظور رصد خدمات ارائه شده آموزشی، راه اندازی گروه‌های اندیشه ورز به منظور گفتمان سازی سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب مطابق شعار سال در این مرکز خواهیم بود.

واقعی با اشاره به رایگان بودن خدمات آموزشی و فوق برنامه نظیر کلاس‌های کنکور و آموزش پهباد در این مرکز، بیان کرد: برای دانش آموزانی که موفق به گذراندن دوره‌های آموزشی، فرهنگی، پرورشی و فوق برنامه این مرکز شوند، تحت نظارت سازمان مدیریت مدرک صادر می‌شود.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.