لیگ فوتبال اروپا؛

رم - منچستریونایتد؛ مصاف شیاطین سرخ با گرگ‌های ایتالیایی/ آرسنال - ویارئال؛ توپچی‌ها به دنبال کسب جام

دور رفت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا ۲۰۲۱ امشب (پنجشنبه) با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت بازی‌های مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، امشب (پنجشنبه) از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه با برگزاری ۲ دیدار همزمان آغاز خواهد شد.

رم - منچستریونایتد

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امشب تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم فوتبال رم خواهد بود. شیاطین سرخ (لقب منچستریونایتد) از ۳۳ بازی خود در لیگ برتر انگلیس ۶۷ امتیاز کسب کرده اند و در جایگاه دوم جدول قرار دارند، اما در آن سوی میدان جالاروسی‌ها (لقب تیم رم) از ۳۳ بازی خود در سری آ ایتالیا ۵۵ امتیاز کسب کرده اند و در جایگاه هفتم جدول جای گرفته اند.

منچستری‌ها با شکست تیم‌های رئال سوسیداد، میلان و گرانادا به این مرحله صعود کرده اند، اما رمی‌ها با شکست تیم‌های براگا، شاختار دونتسک و آژاکس به این مرحله راه یافتند.

شیاطین سرخ از ۵ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس ۴ برد و یک تساوی را کسب کرده اند، اما جالاروسی‌ها از ۵ بازی آخر خود در سری آ ایتالیا یک برد، ۲ باخت و ۲ تساوی را کسب کرده اند.

آرسنال - ویارئال/ ویارئالی‌ها میزبان توپچی‌های لندنی

در یکی دیگر از بازی‌های امشب تیم ویارئال در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم آرسنال خواهد بود. زیردریایی‌های زرد (لقب تیم ویارئال) از ۳۳ بازی خود در لالیگای اسپانیا ۴۹ امتیاز کسب کرده اند و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته اند، اما توپچی‌های لندنی (لقب آرسنالی ها) از ۳۳ بازی خود در لیگ برتر انگلیس موفق به کسب ۴۶ امتیاز شده اند و در رده دهم جدول جای دارند.

آرسنالی‌ها با شکست تیم‌های بنفیکا، المپیاکوس و اسلاویا پراگ راهی این مرحله شده اند، اما ویارئالی‌ها با شسکت تیم‌های سالزبورگ، دینامو کی‌یف و دیناموزاگرب توانستند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

توپچی‌های لندنی از ۵ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس یک برد، ۲ باخت و ۲ تساوی را کسب کرده اند، اما ویارئالی‌ها از ۵ بازی آخر خود در لالیگای اسپانیا موفق به کسب ۲ برد و ۳ باخت شده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار