سرهنگ تیموری خبر داد؛

دستگیری ۹ عضو یک شرکت هرمی در نبرد

رییس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: با تلاش ماموران، اعضای باند ۹ نفره یک شرکت هرمی که اقدام به عضو گیری و فعالیت در محله نبرد می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهانشاه تیموری رییس کلانتری ۱۳۲ نبرد، اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی، پیگیری موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۳۲ قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی ماموران مشخص شد که اعضای باند با اجاره یک واحد مسکونی اقدام به عضوگیری و گسترش شرکت مذکور می‌کنند.

تیموری گفت: ماموران پس از شناسایی محل فعالیت شرکت، با هماهنگی با مرجع قضایی به محل مذکور اعزام و موفق به دستگیری ۹ نفر از اعضای باند شدند و در بازرسی از محل تعدادی جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی و دو دستگاه رایانه کشف شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف کرده و اذعان داشتند که از مناطق مختلف به این محله آمده و اعضا با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون ریال در شرکت هرمی، اقدام به عضو گیری و گسترش فعالیت‌های خود می‌کنند؛ متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار