نقش موثر ارتباطات در حوادث

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: هماهنگی بین مخابرات و هلال احمر در امداد رسانی برای حوادث ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در دیدار با مدیر مخابرات منطقه کرمان با تاکید بر این که جمعیت هلال احمر نهادی در حال خدمت رسانی دائم است، گفت: در زمان امدادرسانی و پوشش حوادث شرکت مخابرات همگام با جمعیت هلال احمر فعالیت می‌کند، زیرا موضوع ارتباطات یکی از موارد بسیار مهم در نحوه اطلاع رسانی و هماهنگی بین بخشی در امر امدادرسانی حوادث است.

او با اشاره به رفع مشکلات و تقویت زیرساخت‌های ارتباطات جمعیت هلال احمر در مرکز استان از طریق شبکه فیبر نوری، عنوان کرد: تعاملات و تلاش‌های ارزنده شرکت مخابرات در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مناطق مختلف از استان که امکان ارتباط وجود نداشته، بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

سید رهام حسینی، مدیر مخابرات منطقه کرمان با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم در ارتباطات بهتر جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت: نیروی‌های جمعیت هلال احمر در همه عرصه‌ها به صورت جهادی حضور پیدا می‌کنند و خدمت به مردم از ارزشمند‌ترین فعالیت‌ها است.

حسینی با اشاره به تعامل بسیار خوب جمعیت هلال احمر و شرکت مخابرات منطقه کرمان افزود: مخابرات مجموعه زنده‌ای است که به صورت آنلاین ارتباطات مردم در هر زمینه را مهیا می‌کند.

او بیان کرد: رویکرد مردم از حالت وُیسی به دیتایی نشانه تغییر نگرش عموم به دنبال ارتباطات بهتر است.

در حاشیه این نشست، کاور (لباس افتخار) جمعیت هلال احمر با توجه به همکاری‌های مستمر به مدیر مخابرات منطقه کرمان اهدا شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار