احمدی خبر داد:

تصویب طرح جامع یکپارچه مدیریت شهری و روستا در اسرع وقت

رئیس شورای عالی استان‌ها بر تصویب طرح جامع یکپارچه مدیریت شهری و روستا در اسرع وقت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها صبح امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار کرد، ضمن تبریک روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز ملی شوراها، اظهار کرد: نباید نسبت به موضوع شورا‌های شهر و روستا غفلت کنیم، این شورا‌ها مدیران اجرایی شهر و روستا‌ها را انتخاب می‌کنند و هر اتفاقی که در سطح روستا‌ها و شهر‌ها می‌افتد عامل اصلی آن، انتخاب همان مدیر اجرایی است.

احمدی افزود: وقتی مدیران اجرایی در سطح شهر و روستا‌ها همواره مورد سوال افکار عمومی قرار بگیرند، قطعا در عملکرد او نیز تاثیر خواهد داشت. اجزای تشکیل دهنده کشور شهر و روستا‌ها هستند که مدیریت این شهرو روستا‌ها توسط دهیاری و با نظارت شورای عالی استان‌ها صورت می‌گیرد.

رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه طرح جامع یکپارچه مدیریت شهری و روستا باید در اسرع وقت به تصویب برسد، یادآور شد: جلوگیری از بروکراسی‌های اداری و خدمت رسانی خالصانه به مردم از مزایای این طرح به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


احمدی ادامه داد: ما به تخلفات در سطح شهرها و روستا‌ها بی تفاوت نیستیم، شورای عالی استان‌ها در پیگیری شکایت‌های مردمی به جهت تعامل با قوه قضائیه اهمیت قائل است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی، یادآور شد: مدتهاست در شورای عالی استان‌ها پیگیر بودیم که تکلیف نیرو‌های شرکتی مشخص شود، بلاتکلیفی در شهرداری و دهیاری‌ها ها باید حل شود، یکی از منابع رانت اصلاح آئین نامه حفظ باغات و فضای سبز شهرداری‌ها است، حدود ۶۰ پرونده فساد در باغات شهر تهران بود که منافذ فساد را بستیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد درسطح شهر و روستا‌ها هزینه بیت المال را برای منفعت‌های شخصی خود در انتخابات استفاده کند، خاطر نشان کرد: رفتار‌های پوپولیستی در ایام انتخابات مناسب نیست و باید خدمت خالصانه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
فعلا بگذارید آخرین لقمه باندهای باقیمانده در نظام مدیریت شهری را ببلعند تا در اسرع وقت قانون را تصویب کنند. لعنت بر خائنان به این ملت در هر رده و رتبه ای.
آخرین اخبار