۴ باب مغازه فروش مرغ در بهبهان پلمب شدند

رئیس اداره دامپزشکی بهبهان گفت: در جهت اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار خوزستان، ۴ باب مغازه فروش مرغ زنده با حضور پلیس اماکن نیروی انتظامی در این شهرستان پلمب شدند.

مهران اکبری رئیس اداره دامپزشکی بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در جهت اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان خوزستان، ارتقای سطح بهداشت و سلامت عمومی شهروندان عزیز و جلوگیری از انتشار کانون‌های بیماری‌های واگیر دار و عفونی طیور در جامعه، با هماهنگی دادستان و اخذ دستور قضایی ۴ باب مغازه مرغ زنده فروشی با حضور پلیس اماکن نیروی انتظامی در این شهرستان پلمب گردید.

او  افزود: پس از اخطار قانونی ۴۸ ساعته به متصدیان واحد‌های مذکور، درطی روز‌های اخیر و مراجعه به واحد‌های فروش مرغ زنده، پس از محرز شدن بی توجهی و سرپیچی فروشندگان از قانون، طبق دستور دادستان بهبهان  مغازه‌های مذکور پلمب شدند.

اکبری در ادامه اظهار کرد: به شهروندان عزیز توصیه می‌شود جهت حفظ سلامت خود از خرید مرغ زنده به شدت پرهیز کنند و مرغ مورد نیاز خود را از واحد‌های صنفی مجاز عرضه مرغ کشتار روز که بروی بسته بندی آن‌ها مشخصات دقیقی مانند تاریخ تولید و انقضاء، کد رهگیری نام و آدرس کشتارگاه بر روی آن ثبت شده تهیه نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.