۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در نهاوندکشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان نهاوند از کشف ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ احمدساکی فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: پلیس آگاهی شهرستان با تدوین طرح جامع پیشگیری و مقابله با سرقت‌ها و همچنین تعیین شاخصه‌های مختلف سرقت از جمله سرقت موتورسیکلت، اجرای این طرح را در دستور کار دارد.


او در ادامه افزود: تیم ویژه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان با سرکشی و نظارت مستمر بر توقفگاه ها، تعمیرگاه‌ها و پارکینگ‌های موتورسیکلت‌ها و استفاده از ابزار و تجهیزات نرم افزاری، دیگر اقدامات قانونی لازم در این راستا را با رصد اطلاعاتی مطلوب انجام می‌دهد.

سرهنگ ساکی تصریح کرد: در این راستا پلیس آگاهی شهرستان طی ۴۸ ساعت گذشته موفق به شناسایی و کشف ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در سطح شهرستان شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: اقدامات لازم جهت سیر مراحل قانونی و قضائی و همچنین تحویل موتورسیکلت‌ها به مالکان درحال انجام است.

او با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده توسط ماموران انتظامی بخش گیان، گفت: در این طرح ۲نفر سارق،۱نفر مجلوب دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.