معرفی خودرو؛

خودرویی که با ظاهری متفاوت به آفرود دعوتتان می کند

بولینگر خودرویی را طراحی کرده است که قابلیت آفرود دارد و ظاهر آن مکعبی شکل است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاسی بلند بولینگر B۱ ممکن است مانند آفرود‌های بنزین سوز قدیمی شناخته شود، اما از یک پیشرانه کاملاً برقی مدرن با ۶۱۴ اسب بخار برخوردار است. B۱ در کنار پیکاپ B۲ در دیترویت ساخته خواهد شد و گفته می‌شود که هر دو یک محدوده رانندگی 321 کیلومتر را بین شارژ ارائه می‌دهند.

B۱ آنچه که می‌توانیم ببینیم فضای داخلی B۱ بوده که تقریباً از هر نوع تجملاتی عاری است. هنوز قیمت رسمی این خودرو مشخص نشده است، اما انتظار داریم از حدود ۶۰ هزار دلار شروع شود. 

B۱ دارای دو موتور الکتریکی است که یکی در محور جلو قرار دارد، در حالی که موتور دوم در عقب نصب شده است که در مجموع ۶۱۴ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. محرک چهار چرخ استاندارد است و بولینگر زمان ۴.۵ ثانیه  صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را تخمین می‌زند. یک جعبه انتقال دو سرعته دامنه بالا را برای سیستم چهار چرخ متحرک فراهم می‌کند. این خودرو اگر از زمین ۱۵ اینچ فاصله بگیرد قابلیت‌های آفرود را ارائه می دهد. 

گفته می‌شود که یک بسته باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی روی صفحه تا 321 کیلومتر برد رانندگی را فراهم می‌کند. B۱ می‌تواند با استفاده از خروجی‌های ۱۱۰ ولت یا ۲۲۰ ولت شارژ شود، اما شارژ سریع DC نیز ارائه می‌شود. بولینگر ادعا می‌کند این گزینه شارژ کامل در حدود ۷۵ دقیقه امکان پذیر است. این شرکت می‌گوید که با ولتاژ ۲۲۰ ولت ۱۰ ساعت طول می‌کشد و برآوردی برای شارژ در خروجی ۱۱۰ ولت ارائه نمی‌دهد.

اااا

رتبه بندی رسمی مصرف سوخت در دسترس نیست، اما بولینگر ۷۰ MPGe را برای B۱ تخمین می‌زند. کابین B۱ ساده و بدون تزئینات است، اما برای چهار بزرگسال جای مناسبی  وجود دارد. صندلی‌های عقب تا می‌شوند و سپس در مقابل شیشه‌های جانبی SUV قرار می‌گیرند تا فضای بیشتری برای بار اضافی فراهم شود.

اااا

صحبت از بار است، B۱ از کابین تا صندوق عقب امکانات خاصی دارد و اجازه می‌دهد برخی اقلام بزرگ را در خود جای دهد. اگر آفرود در هوای آزاد را ترجیح می‌دهید، B۱ دارای در‌ها، شیشه جلو و شیشه‌های جانبی قابل جابجایی است، اما اگر سیستم کنترل آب و هوا با نظم بیشتری را ترجیح می‌دهید، تهویه مطبوع استاندارد است.

اااا

بولینگر اطلاعاتی در مورد سیستم سرگرمی B۱ منتشر نکرده است، اما می‌گوید بلوتوث استاندارد خواهد بود. تاکنون، تصاویری که از فضای داخلی دیده ایم، هیچ صفحه لمسی یا ناوبری درون داشبورد را نشان نمی‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار