عباسعلی: می‌خواهم در کاراته وان لیسبون، محک جدی بخورم/ قولی برای کسب مدال در المپیک نمی‌دهم

المپین کاراته درباره شرایط این روزهایش در اردوی تیم ملی توضیحاتی را مطرح کرد.

حمیده عباسعلی، المپین کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات کاراته وان پرتغال بیان کرد: در ابتدا امیدوارم المپیکی‌ها سال بسیار خوبی را با توجه به برگزاری المپیک تجربه کنند. امیدوارم به تعداد سهمیه‌ها هم اضافه شود و همه ورزشکاران در این آوردگاه بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورند. خوشبختانه اردو‌ها بسیار خوب پیش می‌روند. البته ما در ایام  نوروز تعطیلی نداشتیم و تمرینات در خانه دنبال می‌شدند.

او ادامه داد: با شروع تمرینات تیم ملی همین روالمان تا لیسبون تکرار می‌شود و دهم اردیبهشت ماه در این مسابقات شرکت می‌کنیم. شخصا به آمادگی نسبی رسیده ام و با توجه به آسیب دیدگی، تمرینات را مرتب انجام داده ام و به آمادگی مد نظرم نیز رسیده ام تا در مسابقات شرکت کنم. هدفم محک زدن خودم است و می‌خواهم به امتیازاتم در رنکینگ جهانی اضافه کنم، اگر چه سهمیه المپیکم قطعی شده است.

عباسعلی درباره امیدش به مدال آوری در المپیک توکیو اظهار کرد: خوشبختانه بانوان ما در مسابقات رسمی خوش درخشیده اند و من هم به نمایندگی از ورزش بانوان تمام تلاشم را برای موفقیت می‌کنم. المپیک شرایط متفاوتی دارد و می‌خواهیم بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم و تلاش کردن از هر چیز دیگری مهم‌تر است. تمام تلاشم را می‌کنم تا به ۱۰۰ درصد آمادگی برسم و امیدوارم در المپیک اتفاقات خوبی رقم بخورد. البته نباید فراموش کرد من هرگز قول مدال آوری نداده و نمی‌دهم.

او گفت: برای همه دوستان خوبم در لیگ جهانی پرتغال آرزوی موفقیت می‌کنم، چون شاهد تلاش هایشان در این چند وقت بوده ام.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار