۲ رقابت مهم کاراته بعد از ماه رمضان

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته و دور برگشت سوپر لیگ کاراته آقایان بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از تعویق مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته برای جلوگیری از افزایش آمار شیوع کرونا و حفظ سلامت ورزشکاران، روند آغاز به کار مسابقات کاراته در دست بررسی و برنامه ریزی فدراسیون و سازمان لیگ کاراته قرار گرفته است.

ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ کاراته گفت: لیگ برتر و سوپر لیگ آقایان و بانوان فصل ۱۴۰۰ بعد از مسابقات المپیک، و از دهه دوم مرداد ماه آغاز می‌گردد.

پایدار درباره برگزاری دور برگشت و هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ آقایان ۱۳۹۹ و مسابقات انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان و رده‌های پایه که قبل از این به علت اوج گیری شیوع کرونا و دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا لغو شد گفت: این رقابت‌ها بعد از ماه مبارک رمضان و تا قبل از شروع المپیک در صورت صدور مجوز‌های لازم برگزار می‌شود. مسابقات سوپر لیگ کاراته آزاد آقایان و بانوان فصل ۱۴۰۰ در نیمه دوم تیر ماه برگزار می‌گردد.

رئیس سازمان لیگ و مسابقات اظهار داشت: جا دارد از درک عمیق و همراهی جامعه کاراته در تعویق مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان در جهت افزایش سلامت عمومی جامعه و قطع زنجیره بیماری کرونا تقدیر و تشکر نمایم.

او گفت: برگزاری تمامی رقابت‌ها منوط به اخذ مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش و سنجش تمام جوانب امر خواهد بود و برابر با سیاست گذاری‌های ریاست فدراسیون کاراته، اولویت اول حفظ سلامت ورزشکاران، مربیان، داوران و عوامل اجرایی است و در صورت فراهم شدن شرایط لازم جهت برگزاری با به کارگیری شیوه نامه‌های بهداشتی و در فواصل زمانی مناسب، اجرای مسابقاتی در شان جامعه بزرگ کاراته را خواهیم داشت.

زمان دقیق برگزاری رقابت‌ها از سوی سازمان لیگ و فدراسیون کاراته طی روز‌های آتی اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار