سردار اشتری:

ادامه راه شهدا رسالتی عظیم بر دوش ما است

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: ادامه راه شهدا، رسالتی بس عظیم است که بر دوش ما قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی که عصر امروز وارد بوشهر شد در دیدار با خانواده شهید صابر یبارنژاد، ادامه راه شهیذان را رسالتی بس عظیم خواند و بیان کرد: ما دربرابر مقام شامخ شهدا سر تعظیم فرود می‌آوریم و دلجویی و رسیدگی به وضعیت خانواده‌های این عزیزان را وظیفه خود می‌دانیم.

او با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به خانواده این شهید، ماه رمضان را فرصتی مغتنم برای دور کردن گناهان و آلودگی‌ها از انسان‌ها دانست و افزود: هرچه انسان سبکبال‌تر شود روحش به سمت ملکوت و کمال با آرامش بیشتری پرواز می‌کند همان گونه که شهدا به آغوش پروردگارشان شتافتند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: آرامش، عزت و سربلندی امروز ما مدیون خون جوانانی است که در راه صیانت از میهن اسلامی جانشان را خالصانه تقدیم این مرز و بوم کردند.


بیشتر بخوانید


اشتری، خانواده‌های شهدا را از پیشگامان پاسداری از ارزش‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: معنا و مفهوم ارزش‌های انقلاب و مصادیق آن‌ را بیش از هرکسی خانواده‌های شهدا درک می‌کنند زیرا فرزند خود را در این راه تقدیم کرده‌اند و برای حفاظت از انقلاب و ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشور بیش از همه دلسوزند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا منجر به افزایش انگیزه و روحیه خدمتگزاری می‌شود، بیان کرد: وقتی پای صحبت پدران، مادران، خواهران و برادران شهدا می‌نشینیم و آن‌ها از ویژگی‌ها و خصوصیات شهیدشان می‌گویند، روحیه و انرژی ما برای خدمت به مردم مضاعف می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.